InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.06.2018 || Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |  Globalna inicijativa Zagreb Government Jam   |  Čarobni Hugo's Garden oduševiti će vas na prvu  |  TBF velikim koncertom otvara Foodballerku  |   Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award   |  Heineken predstavlja postignuća na području održivosti za 2017. godinu  |  Jana menta limeta novi hit među ledenim čajevima  |  Kampanja HTZ-a „Epic Week in Croatia III.“ ostvarila doseg od 50 milijuna ljudi   |   ||
   
 
Hrvatska , 15.06.2018
 
Koncert TBF-a odlična je uvertira u raskošan glazbeni program Foodballerke. Posjetitelje od 14.6 do 15.7 očekuje još 8 koncerata grupa: Psihomodo Pop, Soul Stash, One Dread, B and the Bops, Kuzma&Shaka Zulu, Bolesna braća, Gustafa i legendarnih Songkillersa. Na plesne vragolije pozivaju i sjajni DJ'i, kao npr. Phat Phillie, Tom Polo, William Collins, Didi i Slavin Balin. Strossmayerov trg već je postao sinonim i za odličnu street food ponudu pa će svoje festivalske specijalitete ponuditi mnogi vrsni zagrebački ugostitelji. Pripremljen je i poseban dječji kutak gdje će maleni uživati u kreativnim radionicama, “napuhancima” i bungee jumpingu, a o njima će brinuti edukatori agencije Zagi Eventi.
 
Svijet , 15.06.2018
 
Broj međunarodnih putovanja nastavlja rasti nevjerojatnom brzinom, čime se transformiraju gospodarstva pojedinih gradova i zemalja, a ljudi ohrabruju da prošire svoje vidike – bilo da putuju zbog posla ili zabave. Prikupljajući podatke o trendovima u međunarodnim putovanjima skoro cijelo desetljeće, kompanija MasterCard predstavila je izdanje „Zabava" svog Indeksa gradova destinacija, koji rangira međunarodne destinacije s najvećim brojem posjetilaca koji u njih ne putuju zbog posla, već da se opuste i zabave.
 
Aktuelno , 15.06.2018
 
Skopsko nefiltrirano je novi proizvod Pivovare Skoplje, koje je proširenje linije Skopskog piva, jednog od vodećih brendova piva u Makedoniji. Kako je priopćeno iz pivovare, u pitanju je pivo koje je rezultat dugotrajnog procesa, stvoreno po ukusu potrošača i investicija koja doprinosi razvoju pivske industrije u Makedoniji.
 
Hrvatska , 15.06.2018
 
Tvrtka Nestle proširila je svoj kulinarski asortiman umaka THOMY s tri nova proizvoda – THOMY umak s čilijem, umak s kiselim krastavcima i umak s češnjakom koji ne sadrže gluten i napravljeni su od pažljivo odabranih sastojaka, zaslužnih za prepoznatljivu teksturu i bogat okus.
 
Hrvatska , 15.06.2018
 
Srpski poduzetnik Miodrag Kostić mogao bi otkazati ugovor o upravljanju hotelima potpisan sa svjetskim hotelijerskim lancem Kempinski, objavio je slovenski portal Siol.net pozivajući se na izvore iz Hrvatske, a kao razlog navodeći Kostićevu želju za većim ovlastima u upravljanju hotelima Kempinski Palace Portorož te Kempinski Hotel Adriatic u Umagu koji je MK Grupa preuzela prošle godine - prije svega novčanim tokovima.
 
Svijet , 15.06.2018
 
U Australiji se pojavila potpuno nova vrsta kave. Naime, proizvođači su napravili prah od brokule koji se može dodati u kavu. Jedan kafić u Melbourneu već je uvrstio ovu vrstu kave u svoju ponudu. Stručnjaci kažu da se brokula u prahu može koristiti i na druge načine. Naime, ova super hrana se može dodati u juhe, pečenja ili u smoothie.
 
Hrvatska , 14.06.2018
 
TV reklama koja izgleda kao da je snimana mobitelom, stvarni ljudi koji izgledaju kao da su se slučajno našli na snimanju, pura koja ušeta u kadar na lokalnom nogometnom igralištu koje se upravo kosi... Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu. Ali upravo tako izgledaju reklame za Karlovačko koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. Glavni adut ovih niskobudžetnih spotova je humor, i bez obzira volite li nogomet ili ne, ove reklame svakako privlače pozornost.
In Store novi broj
Arhiva
 
Promocije
Pogledajte sve proizvode i upišite svoj novitet
 
_____________________________________

              







       









 



 
 
 
back to top