InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 02.07.2020 || Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |  Vinarija Sokač iz Zagorja ima najbolju graševinu izvan Kutjeva   |  Divan je kićeni Srijem:“Protkani zlatom"  |  Vinski razgovori uz Bolfan Vinski Vrh  |   ||
   

Hrvatska: METRO AG ostvario rast prodaje od 1,6%

20.10.2017
Prema preliminarnim podacima, METRO AG je u financijskoj godini 2016./2017.  ostvario rast like-for-like prodaje od 0,5 %, dok je ukupna prodaja porasla za 1,6 % te je dosegnula 37,1 milijardu eura. Prodaja u lokalnoj valuti porasla je za 1,1 %. 

Like-for-like prodaja METRO Wholesalea porasla je za 0,9 %, dok je u lokalnoj valuti porasla za 2,3 %. Uz pozitivan učinak valute, ukupna prodaja rasla je za 3 % te je dosegnula 29,9 milijardi eura.  
 
 

Segment dostave METRO Wholesalea nastavio je s dinamičkim razvojem te je prodaja putem dostave u financijskoj godini 2016./2017. porasla za više od 25 % te je dosegnula 4,6 milijardi eura. Ukupno 16 % prodaje u protekloj financijskoj godini ostvario je upravo segment dostave. 

Zaključno s 30. rujnom 2017., prodajna mreža METRO Wholesalea obuhvaćala je 759 lokacija u 25 zemalja, od kojih 104 u Njemačkoj, 239 u zapadnoj Europi, 283 u istočnoj Europi i 133 u Aziji. U odnosu na financijsku godinu 2015./2016. to je povećanje od sedam novih lokacija, koje su rezultat 13 novootvorenja i šest zatvaranja. Pet novih prodajnih mjesta otvoreno je u Kini, tri u Francuskoj, dva u Indiji te po jedno u Italiji, Turskoj i Japanu. Dva prodajna mjesta zatvorena su u Njemačkoj, dok je u Srbiji, Ukrajini, Kini i Indiji zatvoreno po jedno prodajno mjesto. 






Nazad
 
 
 
 
back to top