InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 04.12.2020 || Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |   ||
   

Italija: Pad prodaje pržene kave, rast segmenta kapsula

29.03.2018

Prodaja pržene kave u talijanskom maloprodajnom sektoru u protekloj je godini iznosila 1,19 milijardi dolara, što je pad za 0,6% u pogledu vrijednosti i 4,3% u pogledu količine u usporedbi s prethodnom godinom, prema podacima koje je objavila agencija IRI.
 

S druge strane, prodaja kave u kapsulama porasla je za 16,8%, na 282,2 milijuna eura, uz količinski rast za 20%, uz cijene koje su četiri puta veće od prosjeka u kategoriji.

Rast segmenta kapsula postepeno je promijenio kategoriju pržene kave, i pokrenuo većinu igrača da redefiniraju i prilagode svoju ponudu novim trendovima na tržištu.

Proizvodi pod privatnom robnom markom također su proširili svoju ponudu uključivanjem kapsula i dostigli tržišni udio od 12,9% u pogledu vrijednosti.

Kao rezultat pada potražnje za tradicionalnom prženom kavom, akcijska sniženja su postala glavna linija obrane za većinu proizvođača. Podaci pokazuju da se 45,7% pržene kave proda kroz akcijske popuste, dok je svega 14,7% kave u kapsulama prodano po promotivnim cijenama.

U maloprodajnom sektoru, najviše se kave proda u supermarketima (728,5 milijuna eura), slijede hipermarketi (199,7 milijuna eura), nezavisni mali trgovci (160,6 milijuna eura) i diskonteri (100,5 milijuna eura).

U segmentu kava u kapsulama, 35,4% prodaje ostvario je Lavazzin A Modo Mio sistem, a slijede Dolce Gusto (26%), Nespresso (24.3%) i drugi brendovi (14,2%).

Ukupno gledano, segment pržene kave predstavljao je 2,3% ukupne prodaje u okviru hrane i pića u talijanskom distributivnom kanalu u 2017. godini.



Nazad
 
 
 
 
back to top