InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 04.12.2020 || Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |   ||
   

Johnnie Walker : 15 milijuna dolara vrijedna kampanja u Australiji

27.03.2018

Johnnie Walker planira ojačati prvo mjesto branda na tržištu škotskog viskija pomoću najveće marketinške kampanje u desetljeću. Diageo Australia ima u vidu investirati čak 15 milijuna dolara u novi marketinški plan pod sloganom The Next Step. Temeljit će se na sada već ikonskoj kampanji Keep walking te će se provoditi na nacionalnoj razini 18 mjeseci.
 

Viski trenutno čini najveću kategoriju među žestokim pićima

Adam Ballesty, direktor marketinga i inovacija pri Diageo Australija, izjavio je da kampanja ima za cilj učvrstiti status Johnnie Walkera kao australskog viskija broj jedan u fragmentiranoj kategoriji viskija.

Mi smo moćan brand, ali isto tako želimo podsjetiti naše potrošače da Johnnie Walker ima skoro 200-godina dugu povijest koja je obilježila napredak branda.

Viski trenutno čini najveću kategoriju među žestokim pićima, te jednu od svakih pet boca kupljenih u Australiji. Dok je Johnnie Walker Black Label predvodnik na tržištu, brand se ipak suočava s povećanom konkurencijom ulaskom domaćih i malih proizvođača na tržište, naročito s lokalne tasmanijske viski scene koja je u usponu.

Mi smo moćan brand, ali isto tako želimo podsjetiti naše potrošače da Johnnie Walker ima skoro 200-godina dugu povijest koja je obilježila napredak branda. Stvorili smo jedinstvenu kvalitetu koja čini bilo koju varijantu Johnnie Walkera okusom iznimnim, premium škotskim viskijem. Takvu vrstu autentičnosti, nasljedstva i prava natjecanja u scotch kategoriji ne možeš proizvesti – tvrdi Ballesty.

Osvrnuvši se na ciljeve kampanje, Ballesty je izjavio: Diageo Australija ima za cilj ući s kampanjom u trend kvalitete i premium pića. Moderniziramo sliku Johnnie Walker branda i približavamo ga modernim australskim konzumentima.

Potrošači se okreću ispijanju kvalitetnijeg pića kada se odlučuju piti.

S The Next Step-om predstavljamo napredak na način da se djeluje dostupnijim, dok ujedno ostajemo odani ostavštini našeg branda.

Premiumizacija potiče rast", tvrdi Ballesty, „jer potrošači se okreću ispijanju kvalitetnijeg pića kada se odlučuju piti. Scotch je predodređen da predvodi taj trend s obzirom na bogate priče, nasljeđe i kvalitetu koju nudi.

Ono što smo željeli postići s ovom kampanjom je ono što „Keep Walking" znači za Australce u 2018. godini. Naša su istraživanja pokazala da se način na koji Australci definiraju „napredak" mijenja. Ne postoji jedinstvena definicija, svačiji put napretka i postignuća je drugačiji i posve osoban. S „The Next Step-om" predstavljamo napredak na način da se djeluje dostupnijim, dok ujedno ostajemo odani ostavštini našeg branda."
 

Nazad
 
 
 
 
back to top