InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 01.12.2020 || Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |   ||
   

Hrvatska: 250 mladih Hrvata završilo besplatni obrazovni program za nezaposlene

20.12.2017

Besplatni obrazovni program Coca-Colina podrška mladima, koji je tvrtka Coca-Cola HBC Hrvatska održala u Osijeku, Sisku, Splitu i Zagrebu, kako bi povećala zapošljivost mladih i pridonijela rješavanju problema njihove nezaposlenosti završio je prošloga tjedna u Splitu, gdje se održala posljednja radionica.

  

Tijekom prvoga izdanja toga društveno odgovornoga programa 250 je polaznika u dobi od 18 do 30 godina stjecalo poslovne i životne vještine tražene na tržištu rada, no nedovoljno zastupljene u programima formalnoga obrazovanja. U sljedeće dvije godine tvrtka u projekt namjerava uključiti više od tisuću mladih i proširiti ga na druge hrvatske gradove. 

Trodnevne radionice poslovnih vještina, kao što su poslovno planiranje i financijska pismenost, vodili su iskusni predavači dr. sc. Predrag Pale, Vesna Kezdorf, dr. sc. Andrej Grubišić, Vesna Vrga Perović, Igor Bušljeta, Igor Brnečić i Mladen Jančić, stručnjaci u svojim područjima, dok su životnim vještinama poput osobnoga razvoja, učinkovitoga komuniciranja, pisanja životopisa i predstavljanja poslodavcima polaznike podučavale Tanja Prekodravac, Ana Miletić, Ana Frlan Bajer i Valentina Penić iz Grupe Selectio, vodeće grupacije specijalizirane za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potrazi za kadrovima. Ta je tvrtka ujedno i partner projekta te u svojoj bazi zadržava i životopise svih polaznika kako bi im na taj način povećala mogućnosti za zaposlenje.
 
Na pokretanje programa potaknula nas je velika nezaposlenost mladih i njihovo iseljavanje iz Hrvatske, pa smo željeli dati svoj doprinos rješavanju toga problema. Obradovali su nas njihov trud i zauzetost, u ovaj su program ušli zaista s namjerom da aktivnim sudjelovanjem iskoriste sve njegove prednosti kako bi dalje gradili svoje vještine te poslovne i životne uspjehe. Njihova će nam iskustva i povratne informacije poslužiti kao temelj za nadogradnju programa za kojim vlada veliko zanimanje, pa ga nastavljamo provoditi već sljedeće godine, istaknula je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Spomenutim su programom, kojemu je svrha omogućiti polaznicima da se bolje istaknu među ostalim posloprimcima i lakše pronađu put do radnoga mjesta, sudionici iznimno zadovoljni. Ističu neposredan odnos predavača prema polaznicima i njihovo bogato, stručno znanje koje prenose na jednostavan način koristeći se mnogim praktičnim primjerima te navode kako im radionice pomažu povećati samopouzdanje, steći vrijedna iskustva i povezati se s mladima sličnih ideja i zanimanja. Polaznici su osobito zadovoljni stečenim praktičnim znanjima, primjerice izradom poslovnog projekta i plana te čitanjem financijskih izvješća jer ta praktična znanja obično ne stječu u školi ili na fakultetu. Osim toga, neki su se nakon završetka programa već uspjeli i zaposliti. 



Nazad
 
 
 
 
back to top