InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 30.05.2020 || Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |  Uspješno održani prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj   |   ||
   

Svijet: Autograph Collection hoteli prvi puta u Južnoj Africi

25.05.2018

Ova hotelska grupacija uključuje African Pride Melrose Arch Hotel, African Pride 15 On Orange Hotel, African Pride Mount Grace Country House & Spa, African Pride Irene Country Lodge, Arabella Hotel & Spa, Arabella Country Estate. Od suvremenih urbanih do boutique kuća za odmor, svaki od ovih hotela nudi putnicima zavidnu paletu umjetničkih, kulinarskih i kulturnih avantura s jedinstvenim karakterom i definiranim osjećajem.
 
Fotografija: African Pride Melrose Arch Hotel, Autograph Collection – Johannesburg

Ovo je nevjerojatno uzbudljivo vrijeme za nas i oduševljeni smo što se African Pride Hotels pridruži portfelju Autograph Collection različitih i dinamičnih hotela u nekim najpoželjnijim zemljama svijeta, izjavio je Alex Kyriakidis, predsjednik i direktor Marriott International za Bliski istok i Afriku.
 
Južna Afrika je strateško tržište rasta za nas i ključ uspjeha u regiji. Zemlja zapanjujuće raznolikosti nikad ne stvara otisak na umovima i srcima putnika iz cijelog svijeta. Rebranding je povezan s rastućom potražnjom potrošača i njihovom želju za jedinstvenim i diferenciranim iskustvima gdje god putuju

Svaki hotel u sklopu portfelja Autograph Collection strastveno je neovisan i pomno je odabran zbog svoje kvalitete, originalnosti, podebljanog karaktera i kapaciteta da svojim gostima nudi niz jedinstvenih i neočekivanih putnih iskustava prilagođenih individualnom osjećaju stila i avanture. "African Pride Hotels dovode do života ovu viziju robne marke i proslavljaju prepoznatljiv karakter i individualnost svakog hotela. , rekao je Neal Jones, glavni prodajni i marketing direktor Marriott Internationala za Bliski istok i Afriku,. Drago nam je što se ovi hoteli pridružuju globalnom portfelju znamenitih hotela u destinacijama kao što su Dubai, Rim, Kuala Lumpur i London među ostalima.
 
(Izvor: ehotelier)

Nazad
 
 
 
 
back to top