InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.06.2018 || Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |  Globalna inicijativa Zagreb Government Jam   |  Čarobni Hugo's Garden oduševiti će vas na prvu  |  TBF velikim koncertom otvara Foodballerku  |   Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award   |  Heineken predstavlja postignuća na području održivosti za 2017. godinu  |  Jana menta limeta novi hit među ledenim čajevima  |  Kampanja HTZ-a „Epic Week in Croatia III.“ ostvarila doseg od 50 milijuna ljudi   |   ||
   

Svijet: Autograph Collection hoteli prvi puta u Južnoj Africi

25.05.2018

Ova hotelska grupacija uključuje African Pride Melrose Arch Hotel, African Pride 15 On Orange Hotel, African Pride Mount Grace Country House & Spa, African Pride Irene Country Lodge, Arabella Hotel & Spa, Arabella Country Estate. Od suvremenih urbanih do boutique kuća za odmor, svaki od ovih hotela nudi putnicima zavidnu paletu umjetničkih, kulinarskih i kulturnih avantura s jedinstvenim karakterom i definiranim osjećajem.
 
Fotografija: African Pride Melrose Arch Hotel, Autograph Collection – Johannesburg

Ovo je nevjerojatno uzbudljivo vrijeme za nas i oduševljeni smo što se African Pride Hotels pridruži portfelju Autograph Collection različitih i dinamičnih hotela u nekim najpoželjnijim zemljama svijeta, izjavio je Alex Kyriakidis, predsjednik i direktor Marriott International za Bliski istok i Afriku.
 
Južna Afrika je strateško tržište rasta za nas i ključ uspjeha u regiji. Zemlja zapanjujuće raznolikosti nikad ne stvara otisak na umovima i srcima putnika iz cijelog svijeta. Rebranding je povezan s rastućom potražnjom potrošača i njihovom želju za jedinstvenim i diferenciranim iskustvima gdje god putuju

Svaki hotel u sklopu portfelja Autograph Collection strastveno je neovisan i pomno je odabran zbog svoje kvalitete, originalnosti, podebljanog karaktera i kapaciteta da svojim gostima nudi niz jedinstvenih i neočekivanih putnih iskustava prilagođenih individualnom osjećaju stila i avanture. "African Pride Hotels dovode do života ovu viziju robne marke i proslavljaju prepoznatljiv karakter i individualnost svakog hotela. , rekao je Neal Jones, glavni prodajni i marketing direktor Marriott Internationala za Bliski istok i Afriku,. Drago nam je što se ovi hoteli pridružuju globalnom portfelju znamenitih hotela u destinacijama kao što su Dubai, Rim, Kuala Lumpur i London među ostalima.
 
(Izvor: ehotelier)

Nazad
 
 
 
 
back to top