InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 15.10.2018 || 7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |   ||
   

Svijet: Autograph Collection hoteli prvi puta u Južnoj Africi

25.05.2018

Ova hotelska grupacija uključuje African Pride Melrose Arch Hotel, African Pride 15 On Orange Hotel, African Pride Mount Grace Country House & Spa, African Pride Irene Country Lodge, Arabella Hotel & Spa, Arabella Country Estate. Od suvremenih urbanih do boutique kuća za odmor, svaki od ovih hotela nudi putnicima zavidnu paletu umjetničkih, kulinarskih i kulturnih avantura s jedinstvenim karakterom i definiranim osjećajem.
 
Fotografija: African Pride Melrose Arch Hotel, Autograph Collection – Johannesburg

Ovo je nevjerojatno uzbudljivo vrijeme za nas i oduševljeni smo što se African Pride Hotels pridruži portfelju Autograph Collection različitih i dinamičnih hotela u nekim najpoželjnijim zemljama svijeta, izjavio je Alex Kyriakidis, predsjednik i direktor Marriott International za Bliski istok i Afriku.
 
Južna Afrika je strateško tržište rasta za nas i ključ uspjeha u regiji. Zemlja zapanjujuće raznolikosti nikad ne stvara otisak na umovima i srcima putnika iz cijelog svijeta. Rebranding je povezan s rastućom potražnjom potrošača i njihovom želju za jedinstvenim i diferenciranim iskustvima gdje god putuju

Svaki hotel u sklopu portfelja Autograph Collection strastveno je neovisan i pomno je odabran zbog svoje kvalitete, originalnosti, podebljanog karaktera i kapaciteta da svojim gostima nudi niz jedinstvenih i neočekivanih putnih iskustava prilagođenih individualnom osjećaju stila i avanture. "African Pride Hotels dovode do života ovu viziju robne marke i proslavljaju prepoznatljiv karakter i individualnost svakog hotela. , rekao je Neal Jones, glavni prodajni i marketing direktor Marriott Internationala za Bliski istok i Afriku,. Drago nam je što se ovi hoteli pridružuju globalnom portfelju znamenitih hotela u destinacijama kao što su Dubai, Rim, Kuala Lumpur i London među ostalima.
 
(Izvor: ehotelier)

Nazad
 
 
 
 
back to top