InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.07.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Svijet: Azadea Group planira otvoriti New Shanghai u Dubaiju 2018. godine

21.12.2017
Posljednji dodatak Azadeninu brzorastućem portfelju hrane i pića jest brand koji je postigao velik uspjeh u Shanghaiju i Australiji, te se očekuje isto takav na Bliskom istoku gdje je multikulturalno stanovništvo prigrlilo azijsku kuhinju.

Restoran će imati Teatar okruglica, otvorenu kuhinju gdje će gosti moći pratiti pripremanje svojih dim suma i okruglica. Restoran će biti uređen u stilu 30-ih godina u Shanghaiju, s kamenim podom i opuštajućim ambijentom. Srce jela koja će se pripremati u New Shanghaiju bit će okruglice za juhu u šangajskom stilu, rezanci, vrući lonac i na tavi pržena peciva.
 
 

Said G. Daher, izvršni direktor Azadea Groupa, rekao je: Ponosni smo na to što dodajemo New Shanghai našem portfelju, taj je koncept restorana potpuno jedinstven u ponudi na Bliskom istoku. New Shanghai je koncept koji dijeli Azadeinu misiju da ponudi različit i autentičan životni doživljaj svojim gostima – to je u srži svih naših F&B i maloprodajnih ponuda.

Restorani New Shanghai posluju diljem Australije (Sydney, Melbourne i Brisbane) i u Shanghaiju. Svoje širenje na Bliski istok započinju u Dubaiju, s planom širenja na druga bliskoistočna tržišta u idućih pet godina. John Chen, direktor u New Shanghaiju, rekao je: Poslovanje s Azadea Groupom omogućuje nam da s našim brandom i konceptom upoznamo svog partnera od povjerenja koji izvrsno poznaje potrošače u svojoj regiji. (www. hoteliermiddleeast.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top