InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 06.03.2021 || Novo veliko priznanje novigradskom kampu   |  Prijavite se na online gin radionicu by Murska Dekla!  |   Šesti Vinart Grand Tasting održat će se u novom terminu u ovoj prijelaznoj 2021. godini   |  Valamar osigurao blagdansku potporu za djelatnike, uz podršku lokalnim proizvođačima i OPG-ovima  |   Valamarovi hoteli i ljetovališta i ove godine dobitnici najprestižnijih turističkih nagrada World   |  Valamar se uključio u projekt „Elements of AI“ – najbolju svjetsku edukaciju o umjetnoj inteligencij  |  Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |   ||
   

Svijet: Bacardi procjenjuje veliki ulazak ruma na tržište

03.04.2018

Premium tequila, gin i bourbon potaknuli su rast alkoholne industrije.  Bacardi uvodi dva nova premium ruma i ponovo oživljava postojeći brand kako bi usmjerio tu kategoriju u profinjeniji smjer.
 

Na tržištu, najcjenjenije sorte čine samo 15 posto prodaje ruma, tvrdi tvrtka. Rast tog sektora do 25% vrijedi 550 milijuna dolara industriji.

U premium ponudi Bacardi već ima votku Gray Goose i viski Dewar. Oni su namijenjeni grupi potrošača koji konstantno troše više od 20 dolara na bocu pića, bez obzira na njenu vrstu.

To nedostaje u kategoriji ruma, tvrdi Ned Duggan, potpredsjednik i direktor tvrtke brand Bacardi rum.

Ukupni udio ruma u SAD-u smanjio se za 3,6% u protekle četiri godine. Premda su super-premium proizvodi iznosili tek 2,2% tržišnog udjela u 2017, skočili su u tom četverogodišnjem razdoblju, prema Distilled Spirits Council-u, trgovinskoj grupi.

Danas je 58 posto prodanih tequila vrhunske cijene ili više, rekao je Duggan. Prodaja količine visokokvalitetne tequile u SAD-u je učetverostručena dok je prodaja super premium proizvoda deveterostruko porasla prema Distilled Spirits Council-u.

Kad pogledamo tequilu i njen uspjeh, vidimo vrlo sličnu priliku za rum, rekao je Duggan.

Bacardi je povećao svoje vlasništvo u industriji tequile kada je u siječnju priopćio kako kupuje Patron Spirits International u sporazumu koji vrijedi  5,1 milijardi dolara.

Nova premium rumovi su Anejo Cuatro, star najmanje četiri godine i Gran Reserva Diez, koji je odležao najmanje deset godina. Bacardi će također ponuditi svoju izmjenjenu liniju Reserva Ocho.

Vidjeli smo da se klasični kokteli vraćaju u popularnost, a rum, kao kategorija, je nekako bio na marginama dok se to dogodilo", rekao je Duggan. "Strategija pokretanja naprijed je kombinacija cocktail kulture i rum koktela, kao i kulture ispijanja i  potrošnje.

(Izvor: esmmagazine.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top