InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Chivas Regal - sjajan novi projekt ''Blend of Success''

26.10.2017
Poduzetnički duh, karizma, strast i velika stvaralačka energija – značajke su koje se nalaze u samoj jezgri imena Chivas Regal, ali koje također krase i svakog uspješnog i ambicioznog poslovnog čovjeka. Inspiriran prošlogodišnjim uspjehom kampanje ''WIN THE RIGHT WAY'', usredotočene na nove generacije poduzetnika, koje svojim djelovanjem pozitivno utječu na svijet, podržavaju lokalnu zajednicu i donose svijetlu budućnost, Chivas ove godine predstavlja odličnu kampanju pod nazivom ''BLEND OF SUCCESS''. 

Nova kampanja fokus stavlja na dijeljenje iskustva s okolinom, razmjenu znanja te spajanje ljudi iz istih ili različitih profesija. U tom duhu, trojica inspirativnih, ambicioznih i iznimno uspješnih ljudi, svaki od njih ekspert u svom području djelovanja, održat će radionice i velikodušno podijeliti svoje dosad stečeno iskustvo s polaznicima. Radionice će se održati tri dana zaredom, pa će tako u četvrtak, 23. studenog, na temu Marketinga i psihologije, predavanje održati Boris Šurija, psiholog i osnivač psihološke tvrtke Behave. Behave se bavi promjenama kompanija i njihovih proizvoda i komunikacija, a cilj tih promjena pozitivan je utjecaj na ponašanje zaposlenika i korisnika. Uz to, Boris predaje o psihologiji korisničkog iskustva na studiju digitalnog marketinga na visokom učilištu Algebra te je nominiran od strane MIT-a za prestižnu nagradu " Innovators under 35”.

Petak, 24. studenog, rezerviran je za tematiku Start up & business i Tomislava Cara. Tomislav je mladi poduzetnik, CEO i suosnivač Infinuma, tvrtke koja se bavi dizajnom i razvojem softvera za mobile i web. Kako sam kaže, nikada nije radio ni za kog drugog osim za sebe, već je zajedno sa svojim kolegama osnovao Infinum s tek navršenih 19 godina. Infinum danas ima preko 120 zaposlenika i urede u Zagrebu, Ljubljani, Varaždinu, New Yorku i San Franciscu, a Tomislav trenutno živi na relaciji San Francisco <> Zagreb. 

Treći i posljednji dan radionica održat će se u subotu, 25. studenog, pod nazivom Dizajn & arhitektura. Tu će glavnu riječ voditi Ante Vrban, renomirani arhitekt svjetskog glasa, suvlasnik Onix grupe i dobitnik nekih od najznačajnijih internacionalnih arhitektonskih nagrada. Nakon više od 200 izvedenih projekata po cijelom svijetu, Ante predstavlja novu generaciju arhitekata, koji ostavljaju neupitan globalni trag. Ono po čemu je prepoznatljiv je svjetlo i refleksija, takozvana 'AV atmosphere', kako ju s poštovanjem definiraju svjetski mediji.
 
 

Kako je već na početku spomenuto, glavni pokretač ove sjajne kampanje je škotski Chivas Regal - prvi luksuzni whisky na svijetu proizvođača Chivas Brothers, koji se nalazi unutar grupe Pernod Ricard, svjetskog broja 2 u industriji vina i alkoholnih pića. Često je opisivan i kao najuglađeniji whisky na svijetu. 

Projekt je podržao i Institut za inovacije - neprofitna organizacija koja razvija inovacijske potencijale i sustave poticanjem kreativnosti, inovativnosti, drugačijeg razmišljanja te propitkivanjem postojećih dogmi. U suradnji sa vodećim profesorima sveučilišta Harvard, Stanford, Duke, Wharton, Yale te brojnih drugih, integrira edukaciju i konzalting kroz vlastiti EduCon® pristup, koji stvara novu vrijednost kroz inovacije. 

Svi zainteresirani za Chivas radionice mogu se prijaviti putem službene web stranice http://wintherightway.hr/ i to na način da postave pitanje odabranom brand ambasadoru, čiji će odgovor saznati na jednoj od radionica. Bitno je još napomenuti kako će svaki polaznik radionica imati jedinstvenu mogućnost izrade vlastitog blenda Chivas whiskyja, pod budnim okom i stručnim mentorstvom Chivas brand ambasadora.

Prijave su otvorene do 15. studenog, stoga požurite i na vrijeme osigurajte svoje mjesto te budite dijelom ove prekrasne i inspirativne kampanje!



Nazad
 
 
 
 
back to top