InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 16.10.2018 || 7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |   ||
   

Svijet: Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada

19.12.2017
Budući da se očekuje da će se broj turista koji iz Kine odlaze u inozemstvo udvostručiti od 2016. do 2022., WeChat, vodeća kineska aplikacija na društvenim mrežama, želi uskočiti u taj vlak i svojih 490 milijuna klijenata uz one svakodnevne angažirati i kad su u inozemstvu.
 
 

Korisnici aplikacije mogu se upoznati s kulturom i poviješću svakoga grada putem foto i audiovodiča, pa čak istražiti i lokalne atrakcije i područja za shopping putem WeChatova sveobuhvatnog iskustva.

Hoor Alkaja, senior manager u Dubai Tourismu, rekao je: Moj tim i ja sretni smo što je Dubai jedan od prva tri grada uključena u taj uzbudljiv novi pothvat jer je program Experience Dubai izvrsna vijest za kineske turiste koji će sada moći lakše nego ikada prije otkrivati Dubai i maksimalno iskoristiti sve što taj put nudi.

Osim Dubai Tourisma, partnerstvo s programom sklopile su i agencije Visit Britain i Tourism Australia. (www.hoteliermiddleeast.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top