InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 21.01.2019 || EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku  |  Trendovima usprkos: Iz Zagreba preselili u Slavoniju  |  Hrvatskim restoranima uručena MICHELINOVA priznanja  |  Što nas čeka na domaćoj gourmet sceni?  |  Svečana premijera predstave „Svaki tvoj rođendan” održana uz promociju vrhunskih vina vinarije Oraho  |   Rab postao prvi Europski otok sporta   |  Prestižna ANWB TOP 2019. nagrada   |  Booking.com predstavlja 5 najboljih iglua i ledenih hotela za nezaboravan zimski odmor  |  Posve novo iskustvo ispijanja zimskih koktela u Glow baru  |  Somersby kuharica za najslađe zimske recepte  |  Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |   ||
   

Svijet: Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada

19.12.2017
Budući da se očekuje da će se broj turista koji iz Kine odlaze u inozemstvo udvostručiti od 2016. do 2022., WeChat, vodeća kineska aplikacija na društvenim mrežama, želi uskočiti u taj vlak i svojih 490 milijuna klijenata uz one svakodnevne angažirati i kad su u inozemstvu.
 
 

Korisnici aplikacije mogu se upoznati s kulturom i poviješću svakoga grada putem foto i audiovodiča, pa čak istražiti i lokalne atrakcije i područja za shopping putem WeChatova sveobuhvatnog iskustva.

Hoor Alkaja, senior manager u Dubai Tourismu, rekao je: Moj tim i ja sretni smo što je Dubai jedan od prva tri grada uključena u taj uzbudljiv novi pothvat jer je program Experience Dubai izvrsna vijest za kineske turiste koji će sada moći lakše nego ikada prije otkrivati Dubai i maksimalno iskoristiti sve što taj put nudi.

Osim Dubai Tourisma, partnerstvo s programom sklopile su i agencije Visit Britain i Tourism Australia. (www.hoteliermiddleeast.com)



Nazad
 
 
 
 
back to top