InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 19.02.2019 || Valamar Riviera sa sindikatima dogovorila isplatu 13. plaće u neto iznosu od 5.000 kuna  |  Uskoro četvrto, nikad bogatije izdanje sajma Vinart Grand Tasting  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom u kavani Procaffe  |  Predstavljen Aminess Gourmet Lab  |  Predstavnici Turističkih zajednica Raba i Lopara otkrili što očekuju od 2019. godine  |  Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj  |  Vino uz žlicu i Podravku u Aperitivo baru  |   Predstavljena mlada vina berbe 2018.   |  Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda  |  Booking.com objavljuje finalistice nagrade Technology Playmaker Awards 2019  |  U susret centralnom turističkom događaju u regiji  |  HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina  |  Ledena berba u PP Orahovica  |  Odličan rezultat adventa na Rabu  |  EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku  |  Trendovima usprkos: Iz Zagreba preselili u Slavoniju  |  Hrvatskim restoranima uručena MICHELINOVA priznanja  |  Što nas čeka na domaćoj gourmet sceni?  |  Svečana premijera predstave „Svaki tvoj rođendan” održana uz promociju vrhunskih vina vinarije Oraho  |   Rab postao prvi Europski otok sporta   |   ||
   

Hrvatska: EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku

14.01.2019
U suradnji sa renomiranom informatičkom tvrtkom ITI Computers Development, vodećim proizvođačem ERP rješenja za HORECA segment, EDITEL je svoj 8. poslovni doručak održao u Dubrovniku, kao gost tvrtke ITI Computers Development na njihovoj radionici.


Radionica je okupila preko 100 uzvanika iz 30-ak renomiranih hotela. Teme koje je predstavila EDITEL Adria bile su:
 
- trendovi u digitalizaciji poslovnih procesa, stanje na tržištu
- EDI proces razmjene dokumentacije
- eArhiviranje i zakonski okvir
 
EDI proces razmjene dokumentacije za hotelske lance relativno je novi pojam na našem tržistu i koristi ga tek nekoliko hotelskih lanaca u suradnji sa EDITEL-om. EDI sa poslovnim partnerima ima ulogu ubrzanja i automatizacije poslovnih procesa nabave proizvoda. Između ostalog to su:
 
• cjelovit i točan asortiman proizvoda
• automatizirani postupci naručivanja
• izravne informacije vezane uz zamjenu artikala (npr. cijene)
• smanjen trošak robe
• poboljšana provjera računa
• lakše periodično praćenje zaliha
• smanjen manjak zaliha
• upravljanje višekratnim predmetima za prijevoz (RTI-jevi)

Kao i na prijašnjim prezentacijama ove godine opet je najveće zanimanje potaknula tema eArhiviranje i eRačun te su prema predavačima EDITEL Adrie bila upućena mnogobrojna pitanja. Razlog je neinformiranost tržišta i sve više netočnih informacija.

EDITEL Adria se zahvaljuje svom partneru ITI Computers Development na pruženom domaćinstvu i prilici da se trendovi digitalizacije predstave širokom broju sudionika u HORECA segmentu koji je oduvijek pokretač hrvatskog gospodarstva.

Nazad
 
 
 
 
back to top