InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 16.10.2018 || 7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |   ||
   

Hrvatska: FMCG Marketing Summit: Nicolas Kfuri donosi priču o 10 globalnih potrošačkih trendova

11.04.2018

Nicolas Kfuri radi globalno kao konzultant i izvršni trener, a njegova područja stručnosti su korporativna globalna strategija, marketing i brending.
 

Vodi projekte u privatnom (srednja i mala poduzeća, kao i obiteljski biznis), ali i u javnom sektoru. Ima više od 15 godina iskustva u izvršnim, diplomskim i e-learning programima za sveučilišta u Aziji, Europi, Latinskoj i Sjevernoj Americi. Radio je s direktorima iz više od 400 tvrtki u 75 zemalja na 5 kontinenata. Živo je u Argentini, Nemačkoj i Meksiku.

Predvidjeti budućnost nije lak zadatak. U današnjem dinamičnom društvu, kad tehnologija neprekidno preoblikuje način na koji potrošači prepoznaju svoje potrebe, potražnju, kupnju i potrošačke proizvode, nitko ne može savršeno anticipirati kako će se kompanije povezati sa svojim potencijalnim i postojećim potrošačima.
Međutim, anticipiranje trendova i izrada strategija brendiranja za povezivanje s najrelevantnijim vrijednostima koje trenutačno oblikuju potrošačke navike predstavlja jedan od najvažnijih marketinških zadataka. - izjavio je Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant

Ova prezentacija obrađuje neke od najvažnijih aktualnih poslovnih trendova koje biste trebali uzeti u obzir kod brendiranja svojih proizvoda ili usluga u vrlo brzom tempu FMCG industrije. Posebno je važna činjenica da, čak i kad postoje specifični regionalni trendovi, možemo identificirati brojne aspekte koji utječu na potrošače na svim zemljopisnim širinama.
 
FMCG Marketing Summit održat će se 19. travnja u Plaza Event Centru, Zagreb. Prijave su još u tijeku, a više informacija o programu i govornicima možete pronaći na službenoj web stranici

Nazad
 
 
 
 
back to top