InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Hrvatska: Gastro doživljaj u Marini Hramini

02.07.2018
Na dan državnosti tvrtka Acrobat u suradnji sa Vantguardom pružila je zaista nezaboravno iskustvo svojim uzvanicima. Naime Vantguard čiji se portfolio sadrži od popularnog gina Mare, tonica 1724, vode 22 i Capucane u suradnji sa svojim distributerom Acrobatom pozvala je svoje vjerne klijente i predstavnike medija na nezaboravnu gastro avanturu koja je započela u Marini Hramina na Murteru.
 
 
 
Gosti su uživali u plovidbi katamaranom uz delicije i koktele koje je za goste pripremao mladi barmen Ivan Fabijančić kojemu je ovo druga suradnja sa poznatim brandom Mare ( prva je bila #MyMedRooftop u Zagrebu ). Sat i pol mirne vožnje do Konobe Žakan,  idealnog  mjesto za opuštanje u nesvakidašnjoj ljepoti Kornatskog otočja, nezaobilazno mjesto za istinski spoj ljubavi prema prirodnim ljepotama i vrhunskim gastronomskim specijalitetima pripremljenima prema tradicionalnoj kornatskoj recepturi ostavilo je goste bez daha. 

Gosti su uživali u sljedećem meniu od 7 sljedova; 

  • Gin fizz kamenica 
  • Tartaru od tune, škampa i zubatca
  • Kovač mariniran u đumbiru i limeti
  • Škamp u panko mrvicama sa mariniranim lukom i pinjolima
  • Rižoto od hlapa sa šafranom
  • File brancina ,pire od koromača ,blitva i mladi bob 
  • Tart od limuna, Macaron limeta i bosiljak te koktelima koji su se savršeno sljubili uz jela.
 
Tako je Cocchi fizz bio sljubljen sa kamenicama, Tartar sa mare mirtinijem , škampi uz koktel FrozeMary ( mix Gin Marea i rose vina Whispering angel,) te raznim voćnim batidama. Upravo voćne batide pokazale su se kao svjetski hit kao niskokalorično i zdravo osvježenje. U Zagrebu prvo predstavljanje niskokaloričnih voćnih batida bilo je u Fifty burgers and champagne baru koje su nastale u suradnji sa Vantguardovim brand ambassadorom Enzom Gomezom koji je ovo proljeće u zagrebačkom Time baru sljubio meni i koktel 

Fotografije : Davor Zupičić



Nazad
 
 
 
 
back to top