InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Gavrilović podržao akciju Hrvatske gospodarske komore

27.11.2017
U sklopu najpoznatije nacionalne akcije HGK „Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam", Mesna industrija Gavrilović je i ove godine u Zagrebu od 22. do 23. studenoga predstavila svoje domaće specijalitete. 

U društvu vodećih domaćih proizvođača, Gavrilović je mnogobrojnim gurmanima predstavio i priredio degustaciju San Giorgio mortadele i premium trajnih salama Croatica.
 
 

Pod kuharskom palicom chefa Marka Jovanovića, mirisni cvjetovi Fiore salamino, Primorska rožica, Kulenov cvijet i Cvit Dalmata te San Giorgo mortadela pružili su pravi gastro užitak u kombinaciji sa svježim sezonskim namirnicama. A da u rekordnom roku Gavrilovićeve delicije pronađu put do brojnih nepca, Gavrilovićev tim je postavio vrhunsku mesoreznicu Berkel koja je radila 'punom parom' te u velikom broju okupila posjetitelje oko štanda vodeće hrvatske mesne industrije.

Akcija „Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam" organizira se kako bi na jednoj platformi okupili najbolje od hrvatskih proizvoda i na taj način podržali hrvatski turizam i gospodarstvo. Umrežavanjem proizvođača i krajnjih kupaca te educiranjem najmlađih naraštaja i šire javnosti o postojanju kvalitetnih hrvatskih proizvoda,  ova inicijativa podsjetila je na beskompromisnu kvalitetu izvorno hrvatskih delicija. Na tom tragu je i Mesna industrija Gavrilović koja je svojim proizvodima uvjerila sve prisutne u istinost slogana "Odlično je, od Gavrilovića je!” 



Nazad
 
 
 
 
back to top