InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 17.12.2018 || Rab postao prvi Europski otok sporta   |  Prestižna ANWB TOP 2019. nagrada   |  Booking.com predstavlja 5 najboljih iglua i ledenih hotela za nezaboravan zimski odmor  |  Posve novo iskustvo ispijanja zimskih koktela u Glow baru  |  Somersby kuharica za najslađe zimske recepte  |  Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |   ||
   

Hrvatska: Globalna inicijativa Zagreb Government Jam

13.06.2018

Od 5. do 7. lipnja u Zagrebu je po prvi put održan Global Government Jam, događaj u okviru globalne inicijative u kojoj su dionici javne uprave, zaposlenici državnog i privatnog sektora te studenti diljem svijeta istovremeno radili na rješavanju izazova i dizajnu usluga iz domene javnog sektora. Organizacijom prvog Zagreb Government Jama, Zagreb i Hrvatska stavljeni su na mapu s više od 30 ostalih lokacija u svijetu, na kojima su se problemi javnog sektora rješavali na inovativan i uključiv način. 
 
 

Tema ovogodišnjeg Government Jama bila je obznanjena tek u utorak 5. lipnja, nakon čega su svi sudionici imali na raspolaganju samo 48 sati da osmisle rješenje i 'prodrmaju javni sektor'. Na Zagreb Government Jamu generirano je više od 70 grubih ideja, podijeljenih u kategorije poput obrazovanja, energetike, transporta, upravljanja otpadom, zdravstva, pravnog sustava, a sudionici su se kasnije podijelili u grupe kako bi razvili 3 finalna koncepta, svaki s ciljem osmišljavanja inovativnih rješenja za poboljšanje sveukupne kvalitete života građana. 

Neka od rješenja i mogućnosti rješavanja problema javnog sektora odnose se na koncept ugradnje solarnih panela usmjeren prema mladim vlasnicima prvih nekretnina, koncepta digitalizacije javne uprave koji centralizacijom dostupnih informacija i usluga omogućuje korisniku rješavanje većine zahtjeva na jednom mjestu te platforme koja omogućuje studentima kreiranje studijskog programa prema njihovim potrebama, od odabira kolegija i praksi, preko povezivanja s mentorima i kolegama, sve do profesionalnog savjetovanja. Upravo je ovo zadnje rješenje dobilo najviše glasova te ponijelo titulu najboljeg na ovogodišnjem Jamu. 

Rješenja su razvijana koristeći „design thinking" metodologiju, a sam rad na rješenjima sastojao se od kratkih teorijskih blokova te praktičnog rada, pod budnim očima konzultantica za korisničko iskustvo tvrtke Radilica - Petre Ravlić, Marine Milić Kravar, Katarine Pranjić i Tee Zavacki. Ovakav pristup rješavanju problema u skladu je s globalnim trendovima u kojima sve veću važnost ima service design, odnosno dizajn usluga. 



Nazad
 
 
 
 
back to top