InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.06.2018 || Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |  Globalna inicijativa Zagreb Government Jam   |  Čarobni Hugo's Garden oduševiti će vas na prvu  |  TBF velikim koncertom otvara Foodballerku  |   Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award   |  Heineken predstavlja postignuća na području održivosti za 2017. godinu  |  Jana menta limeta novi hit među ledenim čajevima  |  Kampanja HTZ-a „Epic Week in Croatia III.“ ostvarila doseg od 50 milijuna ljudi   |   ||
   

Hrvatska: Globalna inicijativa Zagreb Government Jam

13.06.2018

Od 5. do 7. lipnja u Zagrebu je po prvi put održan Global Government Jam, događaj u okviru globalne inicijative u kojoj su dionici javne uprave, zaposlenici državnog i privatnog sektora te studenti diljem svijeta istovremeno radili na rješavanju izazova i dizajnu usluga iz domene javnog sektora. Organizacijom prvog Zagreb Government Jama, Zagreb i Hrvatska stavljeni su na mapu s više od 30 ostalih lokacija u svijetu, na kojima su se problemi javnog sektora rješavali na inovativan i uključiv način. 
 
 

Tema ovogodišnjeg Government Jama bila je obznanjena tek u utorak 5. lipnja, nakon čega su svi sudionici imali na raspolaganju samo 48 sati da osmisle rješenje i 'prodrmaju javni sektor'. Na Zagreb Government Jamu generirano je više od 70 grubih ideja, podijeljenih u kategorije poput obrazovanja, energetike, transporta, upravljanja otpadom, zdravstva, pravnog sustava, a sudionici su se kasnije podijelili u grupe kako bi razvili 3 finalna koncepta, svaki s ciljem osmišljavanja inovativnih rješenja za poboljšanje sveukupne kvalitete života građana. 

Neka od rješenja i mogućnosti rješavanja problema javnog sektora odnose se na koncept ugradnje solarnih panela usmjeren prema mladim vlasnicima prvih nekretnina, koncepta digitalizacije javne uprave koji centralizacijom dostupnih informacija i usluga omogućuje korisniku rješavanje većine zahtjeva na jednom mjestu te platforme koja omogućuje studentima kreiranje studijskog programa prema njihovim potrebama, od odabira kolegija i praksi, preko povezivanja s mentorima i kolegama, sve do profesionalnog savjetovanja. Upravo je ovo zadnje rješenje dobilo najviše glasova te ponijelo titulu najboljeg na ovogodišnjem Jamu. 

Rješenja su razvijana koristeći „design thinking" metodologiju, a sam rad na rješenjima sastojao se od kratkih teorijskih blokova te praktičnog rada, pod budnim očima konzultantica za korisničko iskustvo tvrtke Radilica - Petre Ravlić, Marine Milić Kravar, Katarine Pranjić i Tee Zavacki. Ovakav pristup rješavanju problema u skladu je s globalnim trendovima u kojima sve veću važnost ima service design, odnosno dizajn usluga. 



Nazad
 
 
 
 
back to top