InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.08.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Svijet: Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju

15.05.2018

Prodaja grupacije Kofola povećala se u prvom tromjesečju za 10.9% - isključujući poljski segment, uključujući Poljsku – prodaja grupacije porasla je za 6.7%. Ekonomski pokazatelj EBITDA povećao se za 23.2%.
 
 

Rezultati prvog tromjesečja potvrdili su trend rasta iz zadnjeg tromjesečja 2017. i smatramo ih vrlo pozitivnima. Mislim da daju razloga za optimistične prognoze s obzirom na trenutno toplo vrijeme," kaže Daniel Buryš, financijski direktor grupacije Kofola, i nastavlja: "Jer tradicionalno rastemo u Češkoj i Slovačkoj te jadranskoj regiji.

Na češkom tržištu Kofola je povećala prodaju za 14%. Ovo povećanje uglavnom je rezultat većih prodaja pića Kofola, Rajec i Vinea. Na slovačkom tržištu prodaja Kofole porasla je za 3,4% u odnosu na prošlu godinu. Pored navedenih marki, potrošači su također kupili više napitaka Rauch.

Pozitivne brojke također dolaze iz najuspješnijeg tržišta na kojem Kofola djeluje, jadranske regije. Prodaja je tu porasla za 17,2 posto. To je uglavnom zbog Hrvatske, gdje su naše aktivnosti generirale rast prihoda od nekoliko desetaka posto. U Poljskoj je početkom 2018. godine Kofola počela distribuirati čaj Nestea.

Grupa je također bila uspješna u području zdravijih proizvoda. Prodaja vlastitog branda UGO porasla je za 32,4%, što je uglavnom zahvaljujući tzv. "freshbarovima” i "salaterijama” kojih ima 82. U prvom tromjesečju 2018. godine Kofola je napravila još jedan značajan korak u ovom segmentu kupnjom 100% udjela u tradicionalnoj češkoj tvrtki LEROS. Kofola je preuzela sve proizvodne kapacitete i zaposlenike ovog proizvođača visoko kvalitetnih proizvoda od ljekovitog bilja i kvalitetnih prirodnih čajeva. Zajedno s Premium Rosa, koju je grupa preuzela 2017., Kofola će stvoriti novi segment koji se temelji na biljkama i autentičnim zdravim sirovinama.

Na ovotjednoj generalnoj skupštini odobrit će se financijska izvješća Grupe za 2017. godinu. Većinski vlasnik Kofole ČeskoSlovensko, tvrtka AETOS a.s., koju drži obitelj Samaras, predlaže povećanje dividende na 16,20 CZK. Izvorni prijedlog Upravnog odbora bio je 13,50 CZK po dionici.



Nazad
 
 
 
 
back to top