InHoReCa in your country:
|
|
![]() |
HRVATSKA | Utorak, 19.02.2019 | || | || |
Hrvatska/Njemačka: HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina21.01.2019
S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje HGK je organizirala promotivnu večeru u berlinskom restoranu Oxymoron, u kojemu su sinoć prezentirana vina okupljena pod brendom Vina Croatia – vina mosaica. Pod vodstvom Suda Zlatića svoja najbolja vina sinoć su predstavile vinarije – Badel 1862, Belje, Dalmacija vino, PZ Vrbnik i Kutjevo.
![]() Činjenicu da su naša vina sve prepoznatljivija u Njemačkoj potkrepljuju i brojke. U 2017. godini smo izvezli 786 tona u vrijednosti od preko 2 milijuna eura, a već u prvih devet mjeseci 2018. smo premašili izvoz od 700 tona i dosegli 1,9 milijuna eura vrijednosti.
''Smatram da su autohtone sorte poput terana, pošipa ili debita ključan faktor za internacionalno pozicioniranje. Prednost su i prihvatljive cijene. No konzumente treba osvijestiti, više ih educirati upravo ovakvim eventima'' rekao je Suad Zlatić, te dodao kako je poželjno i prilagodit se tržištu. ''Iz iskustva mogu da ako stranac ne može pročitati č, ž ili š, on neće naruči to vino'', kaže Zlatić.
Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji.
'' Kada smo preuzeli Dalmacijavino 2016. ostali smo iznenađeni koliki je izvoz bio u Njemačku nekada. Time smo se vodili kod osmišljavanja izvozne strategije, podsjetiti stare kupce na naše proizvode. No, uz prednost što u Njemačkoj postoje kupcima koji nas poznaju naslijedili smo i teret dugova koja je ostavila tvrtka dok je bila pod državnim vlasništvom, pa će biti dosta izazovno povratiti povjerenje distributera i kupaca'' rekao Luka.
Nazad
|
|
|