InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 19.02.2019 || Valamar Riviera sa sindikatima dogovorila isplatu 13. plaće u neto iznosu od 5.000 kuna  |  Uskoro četvrto, nikad bogatije izdanje sajma Vinart Grand Tasting  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom u kavani Procaffe  |  Predstavljen Aminess Gourmet Lab  |  Predstavnici Turističkih zajednica Raba i Lopara otkrili što očekuju od 2019. godine  |  Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj  |  Vino uz žlicu i Podravku u Aperitivo baru  |   Predstavljena mlada vina berbe 2018.   |  Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda  |  Booking.com objavljuje finalistice nagrade Technology Playmaker Awards 2019  |  U susret centralnom turističkom događaju u regiji  |  HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina  |  Ledena berba u PP Orahovica  |  Odličan rezultat adventa na Rabu  |  EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku  |  Trendovima usprkos: Iz Zagreba preselili u Slavoniju  |  Hrvatskim restoranima uručena MICHELINOVA priznanja  |  Što nas čeka na domaćoj gourmet sceni?  |  Svečana premijera predstave „Svaki tvoj rođendan” održana uz promociju vrhunskih vina vinarije Oraho  |   Rab postao prvi Europski otok sporta   |   ||
   

Hrvatska/Njemačka: HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina

21.01.2019
S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje HGK je organizirala promotivnu večeru u berlinskom restoranu Oxymoron, u kojemu su sinoć prezentirana vina okupljena pod brendom Vina Croatia – vina mosaica. Pod vodstvom Suda Zlatića svoja najbolja vina sinoć su predstavile vinarije – Badel 1862, Belje, Dalmacija vino, PZ Vrbnik i Kutjevo.

 

''Brendiranjem hrvatske kao vinske zemlje dajemo vjetar u leđa izvozu vina i zato ustrajemo na vinskim promocijama. S Nijemcima je lako, oni su naši vjerni posjetitelji tijekom turističke sezone stoga imaju priliku ne samo probati naša vina već vezati uz njih i uspomene'' rekao je predsjednik HGK Luka Burilović. 
Činjenicu da su naša vina sve prepoznatljivija u Njemačkoj potkrepljuju i brojke.  U 2017. godini smo izvezli 786 tona u vrijednosti od preko 2 milijuna eura, a već u prvih devet mjeseci 2018. smo premašili izvoz od 700 tona i dosegli 1,9 milijuna eura vrijednosti.  

''Smatram da su autohtone sorte poput terana, pošipa ili debita ključan faktor za internacionalno pozicioniranje. Prednost su i prihvatljive cijene. No konzumente treba osvijestiti, više ih educirati upravo ovakvim eventima'' rekao je Suad Zlatić, te dodao kako je poželjno i prilagodit se tržištu. ''Iz iskustva mogu da ako stranac ne može pročitati č, ž ili š, on neće naruči to vino'', kaže Zlatić.

Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji. 

''U Njemačku smo krenuli izvoziti tek krajem prošle godine, do sada se, zbog reorganizacije nismo stigli fokusirati toliko na izvoz, tako da su se ova promotivna večera kao i Zeleni tjedan poklopili sa našom odlukom da se sastanemo sa starim distributerima i pokušamo dogovoriti poslove s novima'' rekaoa Luka Zadro predsjednik uprave Dalmacijavina. 
'' Kada smo preuzeli Dalmacijavino 2016. ostali smo iznenađeni koliki je izvoz bio u Njemačku nekada. Time smo se vodili kod osmišljavanja izvozne strategije, podsjetiti stare kupce na naše proizvode. No, uz prednost što u Njemačkoj postoje kupcima koji nas poznaju naslijedili smo i teret dugova koja je ostavila tvrtka dok je bila pod državnim vlasništvom, pa će biti dosta izazovno povratiti povjerenje distributera i kupaca'' rekao Luka.

A Nijemcima je, iako je zbog ograničene proizvodnje nema previše u izvozu, vrlo dobro poznata Vrbnička žlahtina.  ''Na ukupan izvoz otpada nam tek 10 posto, ali ovdje smo zbog promocije. Hrvatska nije više anonimna zemlja, poznati smo u sportu, turizmu pa zašto ne bi bili i po vinima'' kaže Marinko Vladić, direktor PZ Vrbnika. 



Nazad
 
 
 
 
back to top