InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.08.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Hrvatska: HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera

13.07.2018

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia", koji će se na društvenim mrežama provoditi pod hashtagom #VisitSlavonia i #ShareSlavonia. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter pa će tako Slavoniju, njene turističke lokalitete, običaje i delicije od 6. do 10. srpnja doživjeti poznati svjetski blogeri i influenceri s ključnih emitivnih tržišta. 
 

Želja nam je svijetu približiti hrvatsku kontinentalnu ponudu, posebno Slavoniju, koja ima veliki potencijal za razvoj cjelogodišnjeg turizma. U srcu turističke godine ciljano dovodimo svjetski poznate blogere, vlogere i influencere iz cijelog svijeta kako bi pokazali da i u ovom dijelu Hrvatske postoji itekako zanimljiv sadržaj za nezaboravni odmor pun doživljaja, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je promotivna vrijednost ovog projekta iznimno velika jer se procjenjuje da će objave iz Slavonije dnevno pratiti više od milijun fanova. 

U provedbi projekta sudjeluju slavonske turističke zajednice te Turistička zajednica grada Zagreba gdje su influenceri i započeli svoj boravak u Hrvatskoj uz prigodan doček direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića i direktorice Turističke zajednice grada Zagreba Martine Bienenfeld.

Turistička zajednica grada Zagreba usko surađuje s blogerima, vlogerima i influencerima iz cijelog svijeta te nam je posebno drago da nas je Hrvatska turistička zajednica uključila i u ovaj projekt kako bismo zajedničkim snagama prezentirali i promovirali kontinentalnu ponudu Hrvatske, uključujući i Zagreb, ne samo kao glavni grad, već kao i okosnicu kontinentalnog turizma,
 poručila je Bienenfeld

U programu sudjeluju jedni od najpopularnijih blogera i influencera na tržištima Njemačke, Poljske, UK-a, Švedske, Belgije i Nizozemske, dok jedan od blogera dolazi čak iz dalekog Japana. Među blogerima je i Wojciech Tyluś iz Poljske, koji zajedno sa suprugom uređuje blog CroLove. Riječ je o blogu koji je u potpunosti posvećen Hrvatskoj te koji na tjednoj bazi ostvaruje više od 150.000 posjeta.
 
Autori bloga imaju i velik broj fanova na društvenim mrežama gdje promoviraju ono najbolje od Hrvatske koju smatraju svojim drugim domom, a možda i budućom stalnom adresom. Iz Njemačke je stigla poznata i na društvenim mrežama vrlo popularna Jessica Henze čije objave ostvaruju više od 250.000 pregleda na tjednoj bazi, a na Instagramu ju prati gotovo 140.000 fanova.
 
Dodatnoj promociji Hrvatske i Slavonije u dalekom Japanu pridonijeti će bloger Yuya Matsuo, koji je nekoliko puta već boravio u Hrvatskoj i u koju se rado vraća jer smatra da je riječ o destinaciji u kojoj uvijek otkrije nešto novo. Yuya ima velik broj pratitelja na društvenim mrežama Instagram, Twitter i Facebook, a ujedno se bavi i fotografijom.



Nazad
 
 
 
 
back to top