InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 25.05.2019 || Novi međunarodni uspjeh Vina Laguna na DWWA natjecanju u Londonu  |  51. Izložba vina kontinentalne Hrvatske  |  Valamar objavio rezultate natječaja „Tisuću dana na Jadranskom moru“  |  Najljepši piknik u gradu oduševio brojne poznate  |   Istria Wine & Walk: Vrhunski istarski vinari oduševili šetače   |  Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H  |  Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H  |  Otvorena jubilarna dvadeseta manifestacija Urbanovo!   |  Puklavec Family WInes s investicijom u sjevernoj Makedoniji ulazi na tržište crvenih vina  |  Vrgorac počastio Zagrepčane jagodama, pršutom i vinom  |  Booking.com najavio mogućnost boravka u ekskluzivno rekreiranom međunarodnom sjedištu Ljudi u crnom™  |  U čast mediteranskoj kulturi življenja  |  Otvoren bistro Pomeri  |  Valamar Riviera najbolji poslodavac u turizmu i sedmi najpoželjniji među hrvatskim kompanijama  |  Prvo regionalno latte art natjecanje  |  Vinski razgovori uz Borisa Violića  |  Tradicionalni Vrgorac u Zagrebu održava se 18. svibnja  |  Istarska vina oduševila svjetski poznatu sommelierku  |  Počinju Daruvarski dani piva  |  Valamar Riviera će dioničarima isplatiti dividendu u iznosu od 1 kune po dionici  |   ||
   

Hrvatska: Heineken predstavlja postignuća na području održivosti za 2017. godinu

12.06.2018

•Održivo i odgovorno poslovanje temelj su djelovanja kompanije
•Ostvaren napredak na područjima zaštite okoliša, održive nabave i  brige o lokalnoj zajednici
 

Kompanija HEINEKEN Hrvatska objavila je neka od svojih postignuća na području održivosti u protekloj godini. U skladu sa strategijom „Stvaramo bolji svijet" ostvaren je napredak u svim ključnim segmentima održivog poslovanja – bilo da je riječ o očuvanju prirode, sigurnosti na radnom mjestu, kvaliteti života lokalne zajednice ili promicanju odgovorne konzumacije alkohola.

Važan aspekt održivog poslovanja kompanije uključuje i održivu nabavu sirovina domaćeg podrijetla. Tako je 2014. godine pokrenut projekt nabave domaćeg ječma za Karlovačko pivo te se otada uspješno provodi u partnerstvu s Poljoprivredno prehrambenim kompleksom iz Nove Gradiške, Slavonija sladom te Poljoprivrednim institutom iz Osijeka. Konkretno, to znači da se za Karlovačko pivo koristi ječmeni slad proizveden od 100% hrvatskog ječma. Time se izravno podupire domaća poljoprivreda i održivost domaće proizvodnje pivarskog ječma, a to pokazuje i statistika. Od 2013./14. do 2016./17. otkupljena količina ječma gotovo se udvostručila (povećanje od čak 84%), broj OPG-ova koji uzgajaju ječam povećao se za 18%, a površina polja zasijanih pivarskim ječmom za 21%. 

Nadalje, redovitim ulaganjima kompanija neprestano nastoji smanjiti štetan utjecaj na okoliš. Najveća investicija u 2017. godini bilo je zeleno skladište u krugu pivovare u Karlovcu. Skladišni prostor površine 5.100 m² izgrađen je prema principima zelene gradnje, što je pomoglo da se maksimalno smanji utjecaj na okoliš tijekom, ali i nakon izgradnje. Prilikom izgradnje fokus je bio na energetskoj učinkovitosti, korištenju kvalitetnih, ekološki prihvatljivih materijala te smanjenju količine otpada pa je tako objekt svrstan u energetski razred A+.

Osim toga, od kraja 2016. kompanija HEINEKEN Hrvatska u svojoj pivovari u Karlovcu koristi električnu energiju (ZelEn) dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora. Od ove godine u proizvodnji piva koristit će se i solarna energija. Naime, na krovu zelenog skladišta u krugu pivovare u Karlovcu postavljeno je 1.380 solarnih panela koji će prema procjenama godišnje proizvoditi oko 395.000 kWh električne energije te doprinijeti smanjenju emisije CO₂. Inače, na smanjenju emisije CO₂ HEINEKEN Hrvatska radi konstantno – u odnosu na 2016. emisija je smanjena sa 6,3 kg na 6,2 kg/hl.  

Mnogo se radi i na drugim područjima koji doprinose očuvanju okoliša: potrošnja vode smanjena je za čak 40% od 2008. godine, a nereciklirani industrijski otpad za čak 86% također od 2008. Važno je istaknuti i da je 11% više piva u 2017. prodano u povratnim staklenim bocama – ambalaži koja je ekološki prihvatljivija. 
Također, HEINEKEN Hrvatska nastavlja brinuti i o zajednici u kojoj posluje pa je prošle godine u razne projekte i lokalne inicijative uloženo 983.000 kuna. Nastavljena je i podrška projektu KAkvart koji doprinosi društvenoj dobrobiti lokalne zajednice. Pokrenuo ga je Grad Karlovac, a cilj mu je unaprijediti kvalitetu života građana na širem karlovačkom području, i to kroz poticanje mjesnih odbora i građana da se aktivno uključe i volontiraju u realizaciji lokalnih projekata. 

Osim o zajednici, kompanija brine i o svojim zaposlenicima. Tako je u 2017. zahvaljujući internoj kampanji „Hvala što ne jurite" smanjen broj mjesečnih upozorenja za prebrzu vožnju za čak 94% što je pivovari u Karlovcu donijelo nagradu središnjice u Nizozemskoj. Uz zaposlenike, tu su i potrošači među kojima kompanija promiče odgovornu konzumaciju alkohola. Stoga je 10% lanjskog budžeta za oglašavanje brenda Heineken® potrošeno na kampanju odgovorne konzumacije #Herowanted. 

„Održivost je sastavni dio našeg poslovanja, a cilj nam je stvarati bolji svijet u svakom segmentu našeg djelovanja. Ponosna sam što, ukupno gledajući, stalno napredujemo u različitim područjima održivosti od očuvanja okoliša, odnosa prema zajednici i zaposlenicima do promicanja odgovorne konzumacije alkohola" izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Hrvatska.



Nazad
 
 
 
 
back to top