InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 19.02.2019 || Valamar Riviera sa sindikatima dogovorila isplatu 13. plaće u neto iznosu od 5.000 kuna  |  Uskoro četvrto, nikad bogatije izdanje sajma Vinart Grand Tasting  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom u kavani Procaffe  |  Predstavljen Aminess Gourmet Lab  |  Predstavnici Turističkih zajednica Raba i Lopara otkrili što očekuju od 2019. godine  |  Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj  |  Vino uz žlicu i Podravku u Aperitivo baru  |   Predstavljena mlada vina berbe 2018.   |  Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda  |  Booking.com objavljuje finalistice nagrade Technology Playmaker Awards 2019  |  U susret centralnom turističkom događaju u regiji  |  HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina  |  Ledena berba u PP Orahovica  |  Odličan rezultat adventa na Rabu  |  EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku  |  Trendovima usprkos: Iz Zagreba preselili u Slavoniju  |  Hrvatskim restoranima uručena MICHELINOVA priznanja  |  Što nas čeka na domaćoj gourmet sceni?  |  Svečana premijera predstave „Svaki tvoj rođendan” održana uz promociju vrhunskih vina vinarije Oraho  |   Rab postao prvi Europski otok sporta   |   ||
   

Hrvatska: Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda

01.02.2019
Falkensteiner Hotels & Residences iznova se pozicioniraju, a cilj im je postati vodeća hotelska grupacija u srednjoj i južnoj Europi.  Zbog toga potkraj siječnja 2019. prodaju City Hotel u bečkoj četvrti Margareten.
 
 

Već je 2018. Falkensteiner započeo proces sveobuhvatnog, strateškog repozicioniranja brenda ne bi li nastavio graditi svoju poziciju vodeće obiteljske grupacije hotela za odmor u srednjoj Europi. Osnovu repozicioniranja čini u prvom redu obećanje gostima: za svaku životnu fazu nude hotel za idealne trenutke odmora. 
 
Ponuda hotelske grupacije Falkensteiner obuhvaća ukupno 26 hotela i tri apartmanska naselja u kategoriji četiri i pet zvjezdica u sedam europskih zemalja. Pod brendom Falkensteiner Hotels & Residences ova hotelska grupacija nudi 4.700 soba i više od 1,7 milijuna noćenja te ostvaruje promet od 180 milijuna eura. 
 
„Novi proces brendiranja omogućuje nam preraspodjelu hotela prema četirima vrstama motivacija za odmor – „aktivnost", „užitak", „zabava" i „opuštanje". Jasno pozicioniranje gostu olakšava potragu za prikladnim hotelom koji će odgovarati njegovim željama i očekivanjima," vjeruje Erich Falkensteiner, član društva i osnivač.
 
Da bi ispunili ovo obećanje, svoju će ponudu i usluge još više prilagoditi potrebama gostiju, ali će isto tako sve buduće poslovne procese jače usredotočiti na interakciju s današnjim i budućim gostima. Hotelijerstvo u segmentu odmora treba inovativna rješenja. Nova marketinška i razvojna strategija hotelijerstva u segmentu odmora razlog je za prodaju hotela u bečkoj četvrti Margareten. 
 
„Imamo jasnu viziju puta za Falkensteiner Hotels & Residences u budućnosti. Cilj nam je postati vodeća hotelska grupacija u segmentu odmora u srednjoj i južnoj Europi. Već su u pripremi novi projekti – među ostalima dva ekskluzivna hotela, u Cortini d`Ampezzo u Italiji te tik u blizini Kronplatza u Južnom Tirolu, koji će dodatno učvrstiti vodeću ulogu Falkensteinera kao hotelske grupacije u segmentu putovanjai slobodnog vremena", kaže Otmar Michaeler, generalni direktor Falkensteiner Michaeler Tourism Group (FMTG). „Mi smo svestrana turistička grupacija, koja razvija i vodi hotele, ali i ustupa investitorima svoje hotelske nekretnine."



Nazad
 
 
 
 
back to top