InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.08.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Promocija: Hrvatska turistička ponuda predstavljena na sajmu ITB China u Šangaju

17.05.2018

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 16. do 18. svibnja 2018. godine. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 19 europskih subjekata, među kojima i TZ grada Zagreba.
 
 
 
Hrvatski informativni pult i štand ETC-a obišao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji se tom prilikom susreo s predstavnicima kineskog turističkog sektora, između ostalih i sa predstavnicima Global Tourism Economy Foruma (GTEF). Riječ je o vodećoj međunarodnoj platformi koja je namijenjena promicanju održivog razvoja globalne turističke industrije s naglaskom na Kinu. 

Kina za hrvatski turizam predstavlja strateški važno tržište na kojem je naša zemlja, zbog izuzetno bogate kulturno-povijesne baštine, gastronomije i očuvane prirode, prepoznata kao europska top turistička destinacija. S ciljem intenzivnijeg privlačenja kineskih gostiju odlučili smo pojačati promotivnu prisutnost na ovom velikom tržištu i to kroz organizaciju poslovnih radionica, nastupa na sajmovima, ali i kroz otvaranje ureda predstavništva HTZ-a u Šangaju. Povratne informacije partnera su iznimno pozitivne, očekujemo daljnji rast i to posebice u pred i posezoni, kada kineski turisti najčešće realiziraju svoja putovanja i to u Dubrovnik, Zagreb i Split, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako je na ovom tržištu nužno pojednostaviti vizni režim, te uvesti direktne aviolinije između hrvatskih i kineskih destinacija. 

U sklopu velikog štanda ETC-a, neprofitne organizacije fokusirane na promociju Europe kao turističke destinacije na trećim tržištima, uz HTZ i TZ grada Zagreba kao hrvatske predstavnike, svoje su ponude predstavile nacionalne turističke organizacije Njemačke, Slovenije, Češke, Belgije, Irske, Estonije, Latvije, Litve, Bugarske, Rumunjske i dr. Članstvo ETC-a broji 32 nacionalne turističke organizacije koje zajedničkim djelovanjem i razmjenom znanja za cilj imaju održiv razvoj i promociju europskog turizma.  
Direktor Staničić na poslovnoj radionici u Šangaju gdje se uskoro otvara ured HTZ-a 

Uz nastup na sajmu ITB China, Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom organizirala je poslovne radionice „Experience Croatia, Feel Slovenia" održane 14. svibnja u Guangzhouu i 15. svibnja u Šangaju. Radionica u Guangzhouu okupila je 46 tvrtki i agenata jugoistočne Kine poput China International Travel Service Shenzen, Shunde SZL International Travel Service, itd. dok je na radionici u Šangaju sudjelovalo 56 poslovnih subjekata i agenata poput Shanghai UTour International Travel Service, CITIC Travel Shanghai, CTS MICE Service CO Shanghai, itd.
 
Svoju ponudu predstavile su turističke zajednice grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske i Ličko-senjske županije, kao i Adria Happy Tours, Amathus Travel, Etnoland Theme Park, Greatline, G2 Travel Croatia, Limea Travel Zagreb.
 
Na radionici u Šangaju prisutnima se obratio direktor Staničić, u prisustvu Nebojše Koharovića, Veleposlanik Republike Hrvatske u NR Kini, izjavivši kako su pozitivni trendovi s kineskog tržišta zabilježeni u ovoj godini tijekom kojih je ostvareno 38.200 dolazaka (+40%) i 54.400 noćenja (+31%) kineskih turista.

Svoj boravak u Kini, direktor Staničić iskoristio je i za provođenje aktivnosti vezanih uz skorašnje otvaranje predstavništva HTZ-a u Šangaju. 



Nazad
 
 
 
 
back to top