InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Opuštanje u hotelu  |  Proljetni gastro okusi Dvorca Mihanović  |  Veliki potencijal pršutarske proizvodnje  |  Predstavljen novi jelovnik kultne Pivane  |   HOW Festival održava se ove godine u Poreču  |  Prezentacija Kvarnera u Italiji  |  Zanimljiv spoj andaluzijskih maslinovih ulja  |  Najavljeni rekordni Svijet malvazija i nikad veća jubilarna Vinistra  |  Hotelijerski Oscari za Esplanade Zagreb hotel  |  Održan 6. Pink Day Zagreb   |  Čista petica za Požeško-slavonsku  |  Ministar Cappelli otvorio hotel Castellum u Čakovcu   |  Orhidelia devetu godinu naj wellness Slovenije   |   Zlatna žutica vinove loze- kako dalje?  |  Prijavite se za šesti METRO Potentials Ready2Lead  |  Otvoren Hilton Imperial u Dubrovniku  |  Slovenija u srcu Zagreba  |  Hrvatski otok primjer održivog otoka u svjetskim razmjerima  |  Ne propustite Okuse Zlatne Slavonije  |  Čarolija vrhunskih chefova regije u srcu Zagreba   |   ||
   

Regija/Svijet: Japanci pokazali interes za makedonskim vinima

10.04.2018

Vinska Makedonija zablistala je i na najvećem sajmu hrane i pića u Japanu, Foodex 2018 u Tokiju, gdje je bila predstavljena čak sa šest vinarija – Chateau Kamnik, Stobi, Bovin, Tikveš, Dalvina i Imako.
 
Ova najveća azijska manifestacija, koja veoma visoko kotira u očima profesionalaca u oblasti vina, alkoholnih pića i gastronomije, često je odskočna daska za još bolje izvozne rezultate vodećih svjetskih vinarija na tom specifičnom tržištu. I ne čudi nas da je tijekom četiri izložbena dana zabilježeno prisustvo čak 85.000 profesionalnih kupaca!

Već četiri godine izvozimo vina za Japan i bio je red da malo široj publici predstavimo naša vina kaže Natalija Kuzmanovska, direktor izvoza Chateau Kamnik, makedonskog vinarskog dragulja.
 
Bilo je to divno iskustvo, Japanci su jako ljubazan i kulturan narod, a o profesionalnom odnosu da ne pričam jer je na najvišem mogućem nivou. Dobri su poznavaoci vina i točno znaju što hoće, imaju vrhunsku kuhinju koju fantastično kombiniraju s vinom. Nije to ni slučajno jer imaju ni manje ni više nego 234 restorana s Michelin zvjezdicama i to 12 s tri i čak 56 s dvije zvjezdice.

Dojam je da su Japanci doista pokazali interes za makedonskim vinima, pogotovo za vrancem.

Iako im je teško izgovoriti njegovo ime, i te kako ga znaju osjete i ocijeniti. Uostalom, nije naš vranac slučajno dobio dvostruko zlato na ocjenjivanju Sakura Award  podsjeća Kuzmanovska uz napomenu da ova vinarija ni na jednom međunarodnom natjecanju nije osvojila manje od zlatnog odličja.


(Izvor: vino.rs)

Nazad
 
 
 
 
back to top