InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.07.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Regija/Svijet: Japanci pokazali interes za makedonskim vinima

10.04.2018

Vinska Makedonija zablistala je i na najvećem sajmu hrane i pića u Japanu, Foodex 2018 u Tokiju, gdje je bila predstavljena čak sa šest vinarija – Chateau Kamnik, Stobi, Bovin, Tikveš, Dalvina i Imako.
 
Ova najveća azijska manifestacija, koja veoma visoko kotira u očima profesionalaca u oblasti vina, alkoholnih pića i gastronomije, često je odskočna daska za još bolje izvozne rezultate vodećih svjetskih vinarija na tom specifičnom tržištu. I ne čudi nas da je tijekom četiri izložbena dana zabilježeno prisustvo čak 85.000 profesionalnih kupaca!

Već četiri godine izvozimo vina za Japan i bio je red da malo široj publici predstavimo naša vina kaže Natalija Kuzmanovska, direktor izvoza Chateau Kamnik, makedonskog vinarskog dragulja.
 
Bilo je to divno iskustvo, Japanci su jako ljubazan i kulturan narod, a o profesionalnom odnosu da ne pričam jer je na najvišem mogućem nivou. Dobri su poznavaoci vina i točno znaju što hoće, imaju vrhunsku kuhinju koju fantastično kombiniraju s vinom. Nije to ni slučajno jer imaju ni manje ni više nego 234 restorana s Michelin zvjezdicama i to 12 s tri i čak 56 s dvije zvjezdice.

Dojam je da su Japanci doista pokazali interes za makedonskim vinima, pogotovo za vrancem.

Iako im je teško izgovoriti njegovo ime, i te kako ga znaju osjete i ocijeniti. Uostalom, nije naš vranac slučajno dobio dvostruko zlato na ocjenjivanju Sakura Award  podsjeća Kuzmanovska uz napomenu da ova vinarija ni na jednom međunarodnom natjecanju nije osvojila manje od zlatnog odličja.


(Izvor: vino.rs)

Nazad
 
 
 
 
back to top