InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 04.12.2020 || Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |   ||
   

Humanost: Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu

24.05.2018

Kako smo ranije pisali, petu godinu zaredom, svakog 21. ožujka, kompanija Julius Meinl povodom Svjetskog dana poezije organizira tradicionalnu akciju, na kojoj ljubitelji kave imaju priliku umjesto novca račun platiti stihovima.
 
 

Svi oni koji su tog dana popili kavu u ugostiteljskim objektima širom Srbije koji su podržali ovu akciju namijenjenu djeci, istu su platili stihovima napisanim na temu "Bolji dan”.  Prošlo je točno dva mjeseca i u protekla dva mjeseca stručni žiri kompanije Julius Meinl napravio je selekciju najljepših stihova, od kojih je nastala osnova teksta pjesmice „Bolji dan".
 
Kampanja je ove godine imala humanitarni karakter, te su se osim kompanije Julius Meinl, u nju uključili i ugostitelji širom Srbije, odričući se 21. ožujka prihoda od prodane kave. Tako su ujedinjeni građani, ugostitelji i predstavnici kompanije Julius Meinl prikupili značajna sredstva namijenjena ugroženoj djeci Srbije i to: 

1.Nurdor/Nacionalno Udruženje roditelja djece oboljele od raka – doniran je aparat za čišćenje medicinskih podova u vrijednosti od 250.000 dinara 
2.Dom „ Jovan Jovanović Zmaj” (u okviru Zvečanske) – donirana su dva televizora,  garnitura za dnevni boravak, šest dječjih ormara i pet tepiha za dnevni boravak također u vrijednosti od 250.000 dinara. 

Nazad
 
 
 
 
back to top