InHoReCa in your country:
|
|
![]() |
HRVATSKA | Subota, 06.03.2021 | || | || |
ISTRAŽIVANJE: Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?21.07.2017
Prema zajedničkom istraživanju Kingsland Drinks` WineProa i Kantar World Panela, potrošači piju manje vina jer sve manje ljudi sjeda za večeru. Prema Kingslandu, 84% prigoda u kojima se pije vino uključuje i hranu, no unatoč rastućoj populaciji, danas ima 100.000 prilika za večeru manje negoli prije četiri godine.
U istraživanju se navodi da su lagani obroci u porastu jer su zdravstveno osviješteni potrošači prestali konzumirati veće obroke, a potrošači koji pate od stalnog nedostatka vremena tragaju za praktičnim pogodnostima.
Postoji 172 milijuna više večernjih prilika za lagani snack obrok, dodaju u Kingslandu.
![]() Pijenje radnim danom Prema istraživanju, više osoba od 18 do 35 godina starosti, koje jedu same tijekom tjedna, bira vodu i sokove. Kad je riječ o alkoholu, ta grupa konzumenata preferira lager ili cider. To utječe na smanjenu upotrebu bijelog vina, kažu u Kingslandu. Međutim, stariji konzumenti (45+) i dalje više piju vino jer se žele opustiti nakon naporna dana. Sljubljivanje hrane i pića Istraživanje pokazuje da je vino popularnije kod planiranih obroka za dvoje, kad se jelo kuha otpočetka. Međutim, dodaju iz Kingslanda, tijekom tjedna, a osobito ako se sastaje veće društvo, najvjerojatnije će jesti pripremljenu polugotovu hranu ili naručiti izvana, a sparit će je s lagerom, ciderom, pjenušavim vinom ili bezalkoholnim pićem.Potrošači se mijenjaju Različite potrebe potrošača, poput osvježenja, kušanja nečega novog te potrebe za zdravim, praktičnim i delikatesnim, pridonose rastu ukupno popijenog alkohola. Ipak, vino se još smatra predviđenom dopunom tradicionalnom jelu, zaključuju iz tvrtke. Što sve to znači za vino?
Prema mišljenju Kingslandova direktora marketinga Neila Andersona, porast prilika u kojima se konzumiraju lagani obroci pruža mogućnost vinu da bude više negoli samo dopuna tradicionalnom jelu. To može iznjedriti osvježavajuće, prigodne i laganije alkoholne alternative koje se bolje sljubljuju sa snackovima, kaže Anderson. Vinska industrija trebala bi usvojiti neka ponašanja koja su uočljiva u široj kategoriji (pića) te bolje iskoristiti inovacije u marketingu, format i formulaciju.
Anderson je skrenuo pozornost na inovacije po društvenim mrežama, manje formate i one za van, pakiranja za jednu osobu ili u vrećici, fuzije i gaziranje.
Ako učinimo da vino bude dostupnije, prikladnije i osvježavajuće, iskoristit ćemo mogućnosti koje pružaju promjene navika u svakodnevnoj prehrani.
Nazad
|
|
|