InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 16.10.2018 || 7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |   ||
   

Istraživanje: Lokalni specijaliteti ključ su za nezaboravnu foodie pustolovinu

11.06.2018

●Više od pola putnika iz Hrvatske (51%) kaže da bira odredište zbog izvrsne hrane ili pića
●54% putnika iz Hrvatske vjerojatno će potražiti lokalne tržnice s uličnom hranom
●Malezija, Tajvan, Japan i Brazil među najpopularnijim su svjetskim odredištima za otkrivanje lokalne hrane
 

Ako postoji nešto oko čega se većina slaže, to je činjenica da je hrana jedan od ključnih faktora prilikom biranja odredišta za putovanje. Prema Booking.com-ovim podacima od više od 50.000 svjetskih putnika, 61% putnika kaže da bira odredište prema izvrsnoj hrani ili piću. Ne može se poreći važnost gastronomskog turizma jer više od trećine (34%) svjetskih putnika, što se povećava na 40% među milenijskom generacijom, planira u 2018. godini otići na putovanje vezano uz gastronomiju. Samo 15% putnika iz Hrvatske planira gastronomsko putovanje u ovoj godini.

Gotovo pola (49%) svjetskih putnika i dalje želi biti još pustolovnija što se tiče vrste hrane na putovanjima, što se povećava na čak 60% među milenijskom generacijom. Jedan je način za to isprobavanje lokalnih specijaliteta na putovanju. Zapravo, gotovo dvije trećine (64%) svjetskih putnika želi u 2018. godini isprobati više lokalnih specijaliteta. Za Hrvatsku su rezultati malo drugačiji pa samo 35% putnika iz Hrvatske želi više pustolovine pri odabiru hrane na putovanjima, a 63% želi u ovoj godini isprobati više lokalnih delicija. 

Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, otkriva najpopularnija svjetska odredišta za otkrivanje lokalne gastronomije, prema milijunima recenzija Booking.com-ovih putnika.

Lokalni specijaliteti: mjesta koja trebate posjetiti 

Neka od najboljih mjesta na kojima možete kušati jela domaće kuhinje nalaze se u jugoistočnoj Aziji, uz regionalne specijalitete kao što su dim sum, rezanci i pho. Možda onda i nije slučajnost da ljubitelji hrane koji žele kušati različite specijalitete također dolaze iz tog područja – 57% Azijata navodi kako traže nove specijalitete koje bi kušali ove godine. 

Top destinacije za kušanje lokalne hrane

  • Ipoh, Malezija
  • Kaohsiung, Tajvan
  • Nagoya, Japan
  • Johor Bahru, Malezija
  • João Pessoa, Brazil
  • Ho Chi Minh, Vijetnam
  • Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Colmar, Francuska
  • Lima, Peru
  • Catania, Italija
  • Beograd, Srbija
Tržnice s uličnom hranom 

Više od pola putnika iz Hrvatske (54%) ove će godine vjerojatno potražiti tržnice na kojima se nudi lokalna ulična hrana, a to je i odlična lokacija na kojoj se hrana može kušati. Više od polovice globalnih putnika (54%) želi doživjeti jedinstveno gastronomsko iskustvo na svom putovanju, a pokretni restorani savršen su način da ta želja ostvari. Milijuni recenzija na Booking.com-u, koje ostavljaju putnici, otkrivaju top destinacije za ostvarivanje tih jedinstvenih gastronomskih iskustava:  
 
Top destinacije za uličnu hranuTop destinacije za pokretne restorane

  • Jeonju, Južna KorejaPortland, SAD
  • Hsinchu, TajvanSao Paulo, Brazil
  • Marrakech, MarokoSeoul, Južna Koreja
  • New York City, SADBangkok, Tajland
  • Mexico City, MeksikoIstanbul, Turska
Fotografije tako realistične da biste ih mogli pojesti 

Društveni mediji prepuni su fotografija koje prikazuju putovanja i pustolovine foodieja. Prekrasna, živopisna i neobična hrana odličan je način da popunite sadržaj na svojim društvenim mrežama i prilika da s drugima podijelite lokalnu hranu koju ste otkrili. Petina putnika iz Hrvatske (20%) ove godine planira snimiti više fotografija hrane. Ta je želja najpopularnija među azijskim putnicima koji dolaze iz Kine (65%), Indije (57%), Tajlanda (53%), Indonezije (50%) i Hong Konga (48%). 

Pepijn Rijvers, Viši potpredsjednik i Direktor odjela za marketing Booking.com-a komentira: „Hrana igra iznimno važnu ulogu pri odabiru odredišta za putovanje, a u konačnici bitno utječe na cjelokupni doživljaj. Kušanje lokalne i ulične hrane izvrstan je način za putnike da upoznaju lokalnu kulturu, postanu dio lokalne zajednice i isprobaju nešto novo i drugačije. Naše preporuke na temelju stvarnih recenzija gostiju mogu vam pomoći da lakše pronađete najbolja mjesta i nova mjesta u kojima možete otkriti nove okuse iz svih dijelova svijeta!”



Nazad
 
 
 
 
back to top