InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.06.2018 || Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |  Globalna inicijativa Zagreb Government Jam   |  Čarobni Hugo's Garden oduševiti će vas na prvu  |  TBF velikim koncertom otvara Foodballerku  |   Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award   |  Heineken predstavlja postignuća na području održivosti za 2017. godinu  |  Jana menta limeta novi hit među ledenim čajevima  |  Kampanja HTZ-a „Epic Week in Croatia III.“ ostvarila doseg od 50 milijuna ljudi   |   ||
   

Istraživanje: Lokalni specijaliteti ključ su za nezaboravnu foodie pustolovinu

11.06.2018

●Više od pola putnika iz Hrvatske (51%) kaže da bira odredište zbog izvrsne hrane ili pića
●54% putnika iz Hrvatske vjerojatno će potražiti lokalne tržnice s uličnom hranom
●Malezija, Tajvan, Japan i Brazil među najpopularnijim su svjetskim odredištima za otkrivanje lokalne hrane
 

Ako postoji nešto oko čega se većina slaže, to je činjenica da je hrana jedan od ključnih faktora prilikom biranja odredišta za putovanje. Prema Booking.com-ovim podacima od više od 50.000 svjetskih putnika, 61% putnika kaže da bira odredište prema izvrsnoj hrani ili piću. Ne može se poreći važnost gastronomskog turizma jer više od trećine (34%) svjetskih putnika, što se povećava na 40% među milenijskom generacijom, planira u 2018. godini otići na putovanje vezano uz gastronomiju. Samo 15% putnika iz Hrvatske planira gastronomsko putovanje u ovoj godini.

Gotovo pola (49%) svjetskih putnika i dalje želi biti još pustolovnija što se tiče vrste hrane na putovanjima, što se povećava na čak 60% među milenijskom generacijom. Jedan je način za to isprobavanje lokalnih specijaliteta na putovanju. Zapravo, gotovo dvije trećine (64%) svjetskih putnika želi u 2018. godini isprobati više lokalnih specijaliteta. Za Hrvatsku su rezultati malo drugačiji pa samo 35% putnika iz Hrvatske želi više pustolovine pri odabiru hrane na putovanjima, a 63% želi u ovoj godini isprobati više lokalnih delicija. 

Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, otkriva najpopularnija svjetska odredišta za otkrivanje lokalne gastronomije, prema milijunima recenzija Booking.com-ovih putnika.

Lokalni specijaliteti: mjesta koja trebate posjetiti 

Neka od najboljih mjesta na kojima možete kušati jela domaće kuhinje nalaze se u jugoistočnoj Aziji, uz regionalne specijalitete kao što su dim sum, rezanci i pho. Možda onda i nije slučajnost da ljubitelji hrane koji žele kušati različite specijalitete također dolaze iz tog područja – 57% Azijata navodi kako traže nove specijalitete koje bi kušali ove godine. 

Top destinacije za kušanje lokalne hrane

  • Ipoh, Malezija
  • Kaohsiung, Tajvan
  • Nagoya, Japan
  • Johor Bahru, Malezija
  • João Pessoa, Brazil
  • Ho Chi Minh, Vijetnam
  • Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Colmar, Francuska
  • Lima, Peru
  • Catania, Italija
  • Beograd, Srbija
Tržnice s uličnom hranom 

Više od pola putnika iz Hrvatske (54%) ove će godine vjerojatno potražiti tržnice na kojima se nudi lokalna ulična hrana, a to je i odlična lokacija na kojoj se hrana može kušati. Više od polovice globalnih putnika (54%) želi doživjeti jedinstveno gastronomsko iskustvo na svom putovanju, a pokretni restorani savršen su način da ta želja ostvari. Milijuni recenzija na Booking.com-u, koje ostavljaju putnici, otkrivaju top destinacije za ostvarivanje tih jedinstvenih gastronomskih iskustava:  
 
Top destinacije za uličnu hranuTop destinacije za pokretne restorane

  • Jeonju, Južna KorejaPortland, SAD
  • Hsinchu, TajvanSao Paulo, Brazil
  • Marrakech, MarokoSeoul, Južna Koreja
  • New York City, SADBangkok, Tajland
  • Mexico City, MeksikoIstanbul, Turska
Fotografije tako realistične da biste ih mogli pojesti 

Društveni mediji prepuni su fotografija koje prikazuju putovanja i pustolovine foodieja. Prekrasna, živopisna i neobična hrana odličan je način da popunite sadržaj na svojim društvenim mrežama i prilika da s drugima podijelite lokalnu hranu koju ste otkrili. Petina putnika iz Hrvatske (20%) ove godine planira snimiti više fotografija hrane. Ta je želja najpopularnija među azijskim putnicima koji dolaze iz Kine (65%), Indije (57%), Tajlanda (53%), Indonezije (50%) i Hong Konga (48%). 

Pepijn Rijvers, Viši potpredsjednik i Direktor odjela za marketing Booking.com-a komentira: „Hrana igra iznimno važnu ulogu pri odabiru odredišta za putovanje, a u konačnici bitno utječe na cjelokupni doživljaj. Kušanje lokalne i ulične hrane izvrstan je način za putnike da upoznaju lokalnu kulturu, postanu dio lokalne zajednice i isprobaju nešto novo i drugačije. Naše preporuke na temelju stvarnih recenzija gostiju mogu vam pomoći da lakše pronađete najbolja mjesta i nova mjesta u kojima možete otkriti nove okuse iz svih dijelova svijeta!”



Nazad
 
 
 
 
back to top