InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 27.10.2020 || Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |  Zaplovite mirnim morima u ljeto iz snova  |  Vinski razgovori uz veličanstvene tramince Iločkih podruma  |  Čaroban Rose iz Kutjeva za osvježavajuće uživanje u Ljetu  |  Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |   ||
   

Hrvatska: METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina

12.12.2019
Prema godišnjim financijskim rezultatima tvrtke METRO AG, u poslovnoj godini 2018./2019. METRO je u veleprodajnom segmentu ostvario rast like-for-like prodaje od 2,4 posto te ona iznosi 29,9 milijardi eura.
 
 
 
Radi se o najboljem godišnjem rastu METRO veleprodajnog segmenta u posljednjem desetljeću koji je u protekloj poslovnoj godini dodatno učvrstio svoje strateško usmjerenje na ključne skupine kupaca u  HoReCa sektoru te na neovisne trgovce.
 
„Veleprodaja je bila naš početak, veleprodaja je i naša budućnost.  Ostvarili smo značajan napredak u tom segmentu u protekloj poslovnoj godini i postigli najbolji rast u posljednjih 10 godina. Like-for-like prodaja snažno je rasla kod ključnih skupina kupaca. U HoReCa sektoru like-for-like prodaja rasla je za 4,5 posto, a prema neovisnim trgovcima za 5,1 posto", naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO AG.

Jedan od najbrže rastućih stupova METRO veleprodajnog segmenta je Franšizni program koji podržava male neovisne trgovce koji posluju pod lokalnim brendovima, većinom u Istočnoj Europi.  Ukupna mreža partnera, malih neovisnih trgovaca, u 2018./2019. se proširila za 15 posto te trenutno broji 7.500 prodavaonica u kojima su primjetni značajno povećani volumen i učestalost kupnje u METRO-u zahvaljujući bliskom partnerstvu.
 
Prodaja putem dostave i dalje snažno raste te je ostvarila 4,6 milijardi eura što predstavlja povećanje od 9,2 posto u odnosu na prethodnu godinu te sada čini 17 posto ukupne prodaje kompanije. U protekloj poslovnoj godini otvorena su tri nova veleprodajna centra i to u Hrvatskoj, Rusiji i Turskoj. Globalna mreža METRO veleprodajnih centara sastoji se od 678 tržišta te zapošljava više od 100.000 ljudi


Nazad
 
 
 
 
back to top