InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 08.07.2020 || Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |   ||
   

Hrvatska: Medvedgrad otvara novu veliku pivovaru

07.12.2017
U Zagrebu 5.12.2017. godine u prostorijama Pivnice Medvedgrad lansirana je najznačajnija hrvatska kampanja Funderbeam SEE-a – Nova Pivovara Medvedgrad. Kampanju su predstavili Ivo Nauković (osnivač Pivovare Medvedgrad), Ratko Bajakić (ICF, vodeći investitor Pivovare Medvedgrad), Ivana Gažić (predsjednica uprave Zagrebačke burze), Damir Bićanić (direktor Funderbeam SEE) i Ivan Nauković (direktor marketinga i prodaje Pivovare Medvedgrad).

MEDVEDGRAD ULAŽE 10.000.000 KN U PROIZVODNJU 
Nakon 25 godina iskustva na pivskom tržištu, nakon sve veće potražnje za svojim pivom i nakon dva proširenja u zadnje tri godine, Pivovara Medvedgrad je predstavila projekt otvaranja nove, velike i moderne pivovare na novoj lokaciji u Zagrebu. Nova pivovara će omogućiti značajno povećanje proizvodnih kapaciteta i efikasnosti te modernizaciju poslovanja prema svjetskim trendovima. „Ovim projektom želimo postaviti i organizacijske temelje za lakši budući rast i razvoj, ali i još više staviti fokus na kvalitetu piva, koja je glavni pokretač uspješnosti poslovanja craft pivovara. Želimo dodatno educirati zaposlenike, koji su osnova poslovnog uspjeha te se orijentirati na nove pivske stilove kako bismo što bolje zadovoljili nadolazeće trendove u craft pivarstvu." – izjavio je Ivan Nauković, direktor marketinga i prodaje Pivovare Medvedgrad.
 
 

PIVOVARA KAPACITETA OD 25.000HL S MOGUĆNOŠĆU ŠIRENJA DO 50.000HL
Nova pivovara će biti kapaciteta 25.000 HL, imati varionicu za kuhanje piva od 6.000 litara, od prikupljenih sredstava investirat će se u novu punilicu za boce od 5.000 boca / sat, a svi procesi biti će kompjuterski vođeni. Na novoj lokaciji postojat će i dodatna mogućnost širenja do 50.000 HL bez potrebe za dodatnim investiranjem u novu opremu za kuhanje piva ili novu punilicu – najskuplje dijelove proizvodnje. Također, imat će izgradnju, servis i održavanje postrojenja na istoj lokaciji – što je velika prednost zbog fleksibilnosti i smanjenja troškova.

PREKO FUNDERBEAMA PRIKUPLJENO VEĆ POLA OD 1.000.000 EURA
Pivovara Medvedgrad je prva hrvatska pivovara koja investicije traži putem ove inovativne platforme za prikupljanje kapitala i trgovanje udjelima. Funderbeam je globalna platforma na kojoj kompanije mogu prikupljati sredstva za daljnji rast, dok je investitorima omogućeno trgovanje ulogom putem blockchain tehnologije. Svaka kompanija na Funderbeamu mora imati vodećeg ulagatelja koji svojim ulaganjem demonstrira povjerenje u pozitivne izglede kompanije. Vodeći ulagatelj Pivovare Medvedgrad je Ratko Bajakić, direktor ICF-a. Funderbeam za potrebe financiranja investiranja utemeljuje tzv. SPV (Special Purpuse Vehicle) sa sjedištem u Estoniji, koji predstavlja jedinog suvlasnika kompanije, koji nastupa ispred svih ulagatelja. Razlog su niski troškovi i izostanak birokratskih barijera. Minimalno ulaganje za pojedinačnog malog ulagatelja u Medvedgrad iznosi 250 eura. 

Za drugu kampanju prikupljanja sredstava preko Funderbeam platforme ICF je izabrao Pivovaru Medvedgrad. Obiteljski biznis koji preko dvadeset godina posluje, razvija nove trendove te je uvijek spreman na inovativne iskorake. Atraktivan prinos za investitore i sudjelovanje u brzo rastućem segmentu craft pivovara nadopunjuju ovaj projekt te ispunjavaju osnovne kriterije za uspješnost investicije. Prinosi putem isplate dividendi su predviđeni već nakon prve godine od efektuiranja investicije i to u rasponu između 6 i 13% godišnje. Povrh toga, postoji i opcija koja većinskom vlasniku daje mogućnost otkupa udjela u vlasništvu Funderbeam ulagatelja po minimalnoj cijeni od 150%. Segment malih i srednjih poduzeća ovog trenutka nudi najbolje mogućnosti za investitore koji su spremni sudjelovati kao suvlasnici u razvoju novih projekata. – izjavio je Ratko Bajakić, vodeći investitor u Pivovaru Medvedgrad.

ZAPOSLENICI I LJUBITELJI PIVA POSTAJU INVESTITORI U PIVOVARU
Medvedgrad u suradnji s Funderbeamom želi u ovaj projekt uključiti sve ljubitelje Medvedgrad piva – svi su pozvani investirati. Svi zaposlenici Pivovare Medvedgrada postat će investitori – a želja je da se uključe i dobavljači, kupci, partneri... Medvedgrad smatra da je ovo izvrsna prilika da nakon četvrt stoljeća svi koji vole Medvedgrad i službeno postanu dio Pivovare.

CRAFT TRŽIŠTE U HRVATSKOJ RASTE BRZO – PROCJENA 100M KN DO 2022.
Na svjetskom se pivskom tržištu već neko vrijeme događa craft revolucija, odnosno u velikim je razmjerima prisutan trend proizvodnje craft piva - ukusnih, dinamičnih i zabavnih piva u čiju je proizvodnju uloženo puno strasti, kreativnosti i inovativnosti. Medvedgrad je s proizvodnjom takvih piva započeo u vrijeme dok je taj termin još bio prilično nepoznat na hrvatskom tržištu, a od 2013. do danas ostaje - market leader. Daljnji veliki rast craft tržišta očekuje se i u Hrvatskoj te se procjenjuje da će se do 2022. godine tržište udvostručiti na 100.000.000KN.



Nazad
 
 
 
 
back to top