InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 27.05.2018 || Malo obiteljsko poduće osvaja europska tržišta  |  Vugleci grade novi wellness kutak  |  Nedostatak konobara i kuhara na sezoni  |  Tuheljski pinklec za ukusan ručak  |  Autograph Collection hoteli prvi puta u Južnoj Africi  |   "Meso iz epruvete" do 2020. za 10 dolara po kilogramu  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu  |  Nova pravila za terase kafića u Skoplju  |  Trebinje uskoro dobiva još jedan hotel  |  Srbija i Albanija imaju zajedničku turističku ponudu  |   Najposebniji piknik u Zagrebu najavljuje datum novog druženja  |  Na Decanteru Feravino osvojilo čak šest medalja  |  AccorHotels preuzima Mövenpick Hotels & Resorts  |  Radisson Blu najveći premium brend u Europi  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  NEFF kuhinja puna inspiracije  |  Novi a la carte jelovnik restorana Zinfandel's  |  Restoran služi besplatne obroke za siromašne  |   ||
   

Njemačka: Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta

17.01.2018

Imajući u vidu izazovno tržišno okruženje iza nas je stabilan božićni kvartal. Prodaja u prvom kvartalu je u skladu s izgledima za cijelu financijsku godinu i mi veoma posvećeno nastavljamo s planovima za financijsku 2017/18, izjavio je Olaf Koch, predsjednik borda Metro AG.

Metro veleprodaja - izvještaj o poslovanju          
                                
Ostvaren je rast like-for-like prodaje usprkos negativnim efektima – manji broj radnih dana i pomicanje proslave Kineske Nove Godine 
  •  Podržano u svim regijama, uključujući i Nemačku (okvirno +2%)
  •  Negativan LfL razvoj (okvirno -9%) naspram pozitivnog Q1 2016/17 koji je zabilježen u Rusiji 
  •  HoReCa klijenti i poslovanje hranom nastavljaju da budu glavni pokretači rasta prodaje


Na prijavljeni porast prodaje od 0.6% utjecao je negativan efekt valuta, posebno u Turskoj i Kini.


Segment dostave nastavlja se razvijati i doprinositi ukupnom rastu prodaje.


Također, proces digitalizacije u segmentu malih i srednjih poduzeća razvija se veoma dobro, te je od prosinca 2017. broj korisnika udvostručen.


Do 31. prosinca broj prodajnih objekata porastao je na 760, s ukupno devet novih objekata u odnosu na isti datum prošle godine
 
U prvom kvartalu 2017/18, tri objekta su otvorena (jedan u Rusiji, dva u Kini), a dva objekta su zatvorena (jedan u Italiji, jedan u Poljskoj). 



Nazad
 
 
 
 
back to top