InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 21.01.2021 || Novo veliko priznanje novigradskom kampu   |  Prijavite se na online gin radionicu by Murska Dekla!  |   Šesti Vinart Grand Tasting održat će se u novom terminu u ovoj prijelaznoj 2021. godini   |  Valamar osigurao blagdansku potporu za djelatnike, uz podršku lokalnim proizvođačima i OPG-ovima  |   Valamarovi hoteli i ljetovališta i ove godine dobitnici najprestižnijih turističkih nagrada World   |  Valamar se uključio u projekt „Elements of AI“ – najbolju svjetsku edukaciju o umjetnoj inteligencij  |  Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |   ||
   

Njemačka: Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta

17.01.2018

Imajući u vidu izazovno tržišno okruženje iza nas je stabilan božićni kvartal. Prodaja u prvom kvartalu je u skladu s izgledima za cijelu financijsku godinu i mi veoma posvećeno nastavljamo s planovima za financijsku 2017/18, izjavio je Olaf Koch, predsjednik borda Metro AG.

Metro veleprodaja - izvještaj o poslovanju          
                                
Ostvaren je rast like-for-like prodaje usprkos negativnim efektima – manji broj radnih dana i pomicanje proslave Kineske Nove Godine 
  •  Podržano u svim regijama, uključujući i Nemačku (okvirno +2%)
  •  Negativan LfL razvoj (okvirno -9%) naspram pozitivnog Q1 2016/17 koji je zabilježen u Rusiji 
  •  HoReCa klijenti i poslovanje hranom nastavljaju da budu glavni pokretači rasta prodaje


Na prijavljeni porast prodaje od 0.6% utjecao je negativan efekt valuta, posebno u Turskoj i Kini.


Segment dostave nastavlja se razvijati i doprinositi ukupnom rastu prodaje.


Također, proces digitalizacije u segmentu malih i srednjih poduzeća razvija se veoma dobro, te je od prosinca 2017. broj korisnika udvostručen.


Do 31. prosinca broj prodajnih objekata porastao je na 760, s ukupno devet novih objekata u odnosu na isti datum prošle godine
 
U prvom kvartalu 2017/18, tri objekta su otvorena (jedan u Rusiji, dva u Kini), a dva objekta su zatvorena (jedan u Italiji, jedan u Poljskoj). 



Nazad
 
 
 
 
back to top