InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 31.05.2020 || Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |  Uspješno održani prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj   |   ||
   

Hrvatska: Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H

20.05.2019
Na trećoj je Konferenciji prodajnoga kanala za ugostiteljstvo uz odlična predavanja predstavljen i novi projekt Coca-Cole HBC Hrvatska u ugostiteljstvu i turizmu pod nazivom Raise the Bar.

 

U Kaptol Boutique Cinema & Baru održana je treća Konferencija prodajnoga kanala za ugostiteljstvo okupivši nekoliko stotina hrvatskih ugostitelja i partnera Coca-Cole HBC u Hrvatskoj. Riječ je o jednome od najvažnijih događanja u hrvatskome prodajnom kanalu za ugostiteljstvo (HoReCa), kojoj je cilj ukazati na važnost razvoja znanja i kvalitete usluge. 
 
Kako bi brojni okupljeni posjetitelji dobili uvid u najnovije svjetske i područne trendove u ugostiteljstvu, konferencija je i ove godine osigurala bogat program s istaknutim predavačima. Zvijezda je ovogodišnjega programa svakako bio Declean McGurk, direktor barova hotela The Savoy iz Londona, najnagrađivanijega hotela u tome području.
 
Declean je u svojoj prezentaciji obradio temu uspješnoga rukovođenja i razvoja tima u baru i restoranu u cilju osiguravanja visoke razine usluge. Program je nastavljen predavanjem hrvatskoga someljerskog prvaka i prvoga certificiranog sommeliera za sake te voditelja restorana Noel Ivana Juga. Na konferenciji je Jug naglasio važnost odabira i razvoja kvalitetnoga tima u osiguravanju visoke razine usluge. 
 
Uz izlaganja su izvrsnih gostujućih govornika Coca-Colini predstavnici prikazali trenutačne trendove i nove inicijative u prodajnome kanalu za ugostiteljstvu na domaćemu tržištu. Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu te stoga neprestano radi na razvoju tih sektora i izgradnji partnerskih odnosa širih od same prodaje.  
 
„Posvećeni smo stalnomu rastu i učenju te smatramo svojom zadaćom pridonijeti razvoju prodajnoga kanala za ugostiteljstvo. Nedostatak obučene radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora i stoga preko svojih društveno odgovornih projekata i aktivnosti nastojimo doprinijeti rješenju toga problema. U suradnji sa Zakladom Budi Foodie i Rudolfom Štefanom organizirali smo dva humanitarna marendina te prikupili sredstva za prve tri stipendije za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji. Osobito smo ponosni što smo na današnjoj konferenciji predstavili i naš novi program Raise the Bar, kojim nastavljamo graditi znanja ključnih dionika u prodajnome kanalu za ugostiteljstvo stavljajući naglasak na važnosti povećanja kvalitete radne snage", istaknula je glavna direktorica Coca-Cole HBC Adria Ruža Tomić Fontana. 
 
Program Raise the Bar okupljenima je dodatno približio voditelj projekta Filip Verbanac. Program je usmjeren usklađivanju vještina i znanja mladih ljudi s potrebama poslodavaca u ugostiteljstvu i turizmu.
 
S pomoću ciljano osmišljenih modula namijenjenih kuharima, konobarima i voditeljima te barmenima program će polaznicima ponuditi znanje koje se može primijeniti u stvarnim poslovnim uvjetima. Kao dio projekta Raise the Bar Coca-Cola HBC Hrvatska osnovala je vlastiti obrazovni centar u kojemu će polaznici imati pristup suvremenoj opremi, potrebnim pomagalima i sastojcima za učenje te usvajanje najsuvremenijih tehnika.
 
Program je namijenjen mladim ljudima od 18 do 30 godina, a za sve polaznike koji budu odabrani putem natječaja nastava će biti u potpunosti besplatna.



Nazad
 
 
 
 
back to top