InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 15.10.2018 || 7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |   ||
   

Svijet: Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije

16.05.2018

Povodom Međunarodnog dana obitelji, Nestlé je najavio pokretanje globalne inicijative "Nestle za zdraviju djecu”. Program uključuje razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju. Cilj je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život.
 

Od svog osnutka, Nestle je posvećen tome da pomogne roditeljima i skrbnicima u pružanju pravilne prehrane svojoj djeci. Novom inicijativom Nestle će ubrzati transformaciju svog portfelja hrane i pića širom svijeta. Samo tijekom 2017. godine kompanija je lansirala više od 1.000 novih proizvoda kako bi zadovoljila nutritivne potrebe djece. Iste godine osigurala je 174 milijarde serviranja obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojima ljudi nemaju esencijalne mikronutrijente poput željeza, joda i vitamina A.

Mark Schneider, direktor kompanije Nestle, poručio je: Djetinjstvo je vrijeme kada se formiraju životne navike. Želimo pomoći roditeljima u biranju zdravijih odluka za svoju djecu. Upravo zbog toga ubrzavamo naše napore da podržimo obitelji u procesu odgoja zdravije djece i pozivamo druge da nam se pridruže u ovoj inicijativi

Nestle svake godine reformulira oko trećinu portfolija svojih proizvoda. Kompanija će koristiti svoje vodeće inovativne sposobnosti za daljnje unapređivanje hrane i pića za djecu s još više voća, povrća, vlakana bogatih cjelovitim zrnom  i mikronutrijenata. 

U Hrvatskoj se provodi program Vrtim Zdravi Film i on je dio globalne Nestle inicijative Healthy Kids koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali milijune djece godišnje o ovim važnim temama. Projekt se u Hrvatskoj implementira već sedmu sezonu i u njemu je do sada sudjelovalo više od 24.000 osnovnoškolaca, a njihovo prosječno znanje iz godine u godinu povećava se za 15 posto.

Tijekom proteklih desetljeća, Nestlé je poboljšao prehranu kroz svoj  asortiman proizvoda. Nestle se, zahvaljujući svojoj namjeri da poboljša kvalitetu života i doprinese zdravijoj budućnosti, obavezao da će ovo dodatno ubrzati. Do 2020. godine kompanija će:  
  • Dodati najmanje 750 milijuna porcija (80g) povrća u svoje proizvode; 
  • Dodati najmanje 300 milijuna porcija (16g) bogatih vlakana, orašastih plodova i sjemenka u svoje proizvode; 
  • Reducirati postotak šećera za 5%. Od 2000. kompanija je reducirala šećere za 34%; 
  • Reducirati postotak soli za 10%. Od 2005. kompanija je reducirala soli za 20%; 
  • Ispuniti obećanje iz 2014., reducirati zasićene masti za 10% u svim relevantnim proizvodima koji ne odgovaraju WHO standardima.

Nestle će, također, poboljšati programe i online usluge osmišljene tako da roditeljima i skrbnicima pruže više znanja o prehrani, zdravim receptima i praktičnim savjetima. Tijekom 2017. godine preko 300 partnerstva širom svijeta pomoglo nam je da dosegnemo više od 14 milijuna djece.



Nazad
 
 
 
 
back to top