InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 16.12.2017 || Prijave za posao u ugostiteljstvu na najnižim razinama u posljednje tri godine   |  METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje  |  Le Bistro Esplanade predstavlja novi zimski jelovnik   |  Uskoro novi hoteli grupacije Hilton   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Adria Hotel Forum u Zagreb ponovno dovodi ključne međunarodne hotelske i investicijske aktere  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |  10 godina Best Western Hotel Stella u Zagrebu   |  Otkrijte idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Split je hit! Nikad bogatiji Advent u Splitu  |  Gastro zvijezda godine 2017. je - Domaćica  |  Vesele blagdanske gastro delicije s okusom vina i šampanjca  |  Hrvatski blagdanski specijaliteti i vina predstavljeni u Parizu  |  InHoreca br. 19 - prelistajte online  |   ||
   

Hrvatska: Novi moderni izgled popularnog piva predstavljen u Brewbitesu u Zagrebu

05.05.2017
Jučer je u popularnom okupljalištu mnogih ljubitelja sporta, prvom sportskom baru u Zagrebu – Brewbites, održano predstavljanje nove etikete piva Pan.
 
Predstavljanju su nazočili brojni ljubitelji i vrsni poznavatelji ovog pjenušavog pića, među kojima su bili i redatelj Miran Kurspahić, glumac Enes Vejzović, glumice Tamara Garbajs i Ana Begić Tahiri te poznati hrvatski pivski sommelier Domagoj Jakopović Ribafish i mnogi drugi. 
 
Tatjana Munjas direktorica marketinga Carlsberg Hrvatska i Helle M. Petersen predsjednica Uprave Carlsberg Croatia


Novi, moderni izgled Pana okupljenima je, na stručan i nadasve zanimljiv način, predstavio naš priznati povjesničar umjetnosti i profesor na Studiju dizajna, Feđa Vukić. Istaknuo je kako je inspiracija za novo ruho piva Pan pronađena u staroj hrvatskoj povijesti i jedinstvenom hrvatskom simbolu – pleteru. Pleter je ranije bio najčešće korišteni ukras, a nastao je prepletanjem vrpca, odnosno prutova. On je sada moderniziran, prilagođen sadašnjem vremenu, no i dalje nosi najbitnije odrednice koje ga čine univerzalno prepoznatim u cijelom svijetu. Unutar stiliziranog pletera, na novoj se etiketi tako smjestio vertikalno okrenut naziv Pan, komunicirajući vizualni identitet koji je istovremeno jednostavan, lagan, jedinstven, prepoznatljiv i moderan, što su također i glavne odlike i karakteristike ovog piva. 

Pan ove godine obilježava svoj okrugli, 20. rođendan postojanja na tržištu, što ga čini jednim od najmlađih u hrvatskoj pivskoj industriji. Nezaobilazan je pratitelj nezaboravnih trenutaka koje provodimo s nama dragim osobama. Pivo koje, zajedno s nama, stvara priče koje će se pamtiti za cijeli život. On je iskren, siguran u sebe, vedar i s obje noge na zemlji. Potpuno drugačiji od drugih, baš poput njegovih vjernih korisnika, koji će nesumnjivo uživati u novom, modernijem ruhu svog omiljenog pjenušavog pića! 



Nazad
 
 
 
 
back to top