InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 21.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Čokolada i pivo se vole  |  Vajdi dodijeljeno više od 22 milijuna kuna bespovratnih sredstava  |  MüllerVanTol preuređuje Bretton Hall  |  Ikos otvara treće ljetovalište na otoku Krfu  |   METRO AG ostvario rast prodaje od 1,6%  |  Vinarija Krauthaker predstavlja Pinot sivi 2016.  |  Pobjednička kombinacija Argete Exclusive i kulinarskog virtuoza Janeza Bratovža  |  Podravki nagrada SJAJ – za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke  |  9. turistički sajam u Pakracu   |  Romina Ivančić – nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska  |  Novouređena kušaonica i trgovina Vinarije Medea  |  Ultimativno vino jeseni i kako ga sljubiti s hranom  |  Širenje MK Group na području turizma i hotelijerstva  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |   ||
   

Hrvatska: Novi moderni izgled popularnog piva predstavljen u Brewbitesu u Zagrebu

05.05.2017
Jučer je u popularnom okupljalištu mnogih ljubitelja sporta, prvom sportskom baru u Zagrebu – Brewbites, održano predstavljanje nove etikete piva Pan.
 
Predstavljanju su nazočili brojni ljubitelji i vrsni poznavatelji ovog pjenušavog pića, među kojima su bili i redatelj Miran Kurspahić, glumac Enes Vejzović, glumice Tamara Garbajs i Ana Begić Tahiri te poznati hrvatski pivski sommelier Domagoj Jakopović Ribafish i mnogi drugi. 
 
Tatjana Munjas direktorica marketinga Carlsberg Hrvatska i Helle M. Petersen predsjednica Uprave Carlsberg Croatia


Novi, moderni izgled Pana okupljenima je, na stručan i nadasve zanimljiv način, predstavio naš priznati povjesničar umjetnosti i profesor na Studiju dizajna, Feđa Vukić. Istaknuo je kako je inspiracija za novo ruho piva Pan pronađena u staroj hrvatskoj povijesti i jedinstvenom hrvatskom simbolu – pleteru. Pleter je ranije bio najčešće korišteni ukras, a nastao je prepletanjem vrpca, odnosno prutova. On je sada moderniziran, prilagođen sadašnjem vremenu, no i dalje nosi najbitnije odrednice koje ga čine univerzalno prepoznatim u cijelom svijetu. Unutar stiliziranog pletera, na novoj se etiketi tako smjestio vertikalno okrenut naziv Pan, komunicirajući vizualni identitet koji je istovremeno jednostavan, lagan, jedinstven, prepoznatljiv i moderan, što su također i glavne odlike i karakteristike ovog piva. 

Pan ove godine obilježava svoj okrugli, 20. rođendan postojanja na tržištu, što ga čini jednim od najmlađih u hrvatskoj pivskoj industriji. Nezaobilazan je pratitelj nezaboravnih trenutaka koje provodimo s nama dragim osobama. Pivo koje, zajedno s nama, stvara priče koje će se pamtiti za cijeli život. On je iskren, siguran u sebe, vedar i s obje noge na zemlji. Potpuno drugačiji od drugih, baš poput njegovih vjernih korisnika, koji će nesumnjivo uživati u novom, modernijem ruhu svog omiljenog pjenušavog pića! 



Nazad
 
 
 
 
back to top