InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 28.06.2017 || Svijany dolaze u Hrvatsku  |  Carlsberg bez emisija ugljičnog dioksida do 2030.  |  Smithfield Foods dovršio kupnju poljske mesne kompanije  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju svog prehrambenog businessa  |  Prva internacionalna konferencija o graševini - GRAŠEVINA BEZ GRANICA  |  Turistička ponuda Pitomače bogatija za moderno uređen Hotel Divino  |  Pet toplih preporuka za produženi vikend  |  Novi TV spot za Karlovačko snimljen u poljima ječma   |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu   |  Valjevsko pivo ponovno osvaja Ameriku  |  Međunarodno priznanje za Iskon ulje  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award – najcjenjenije nagrade u segmentu prehrane u svijetu  |  Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW   |  Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine  |  U preko 40 zemalja svijeta, istovremeno održan Moet Party Day   |  Gradnja projekta vrijednog gotovo milijardu kuna počinje krajem 2017. na Hvaru  |  AccorHotels dolazi u Srbiju  |  Tikvešov White Chardonight party  |  Želja za vježbanjem postoji, ali energije vam manjka? Provjerite razinu vitamina!  |   ||
   

Hrvatska: Novi moderni izgled popularnog piva predstavljen u Brewbitesu u Zagrebu

05.05.2017
Jučer je u popularnom okupljalištu mnogih ljubitelja sporta, prvom sportskom baru u Zagrebu – Brewbites, održano predstavljanje nove etikete piva Pan.
 
Predstavljanju su nazočili brojni ljubitelji i vrsni poznavatelji ovog pjenušavog pića, među kojima su bili i redatelj Miran Kurspahić, glumac Enes Vejzović, glumice Tamara Garbajs i Ana Begić Tahiri te poznati hrvatski pivski sommelier Domagoj Jakopović Ribafish i mnogi drugi. 
 
Tatjana Munjas direktorica marketinga Carlsberg Hrvatska i Helle M. Petersen predsjednica Uprave Carlsberg Croatia


Novi, moderni izgled Pana okupljenima je, na stručan i nadasve zanimljiv način, predstavio naš priznati povjesničar umjetnosti i profesor na Studiju dizajna, Feđa Vukić. Istaknuo je kako je inspiracija za novo ruho piva Pan pronađena u staroj hrvatskoj povijesti i jedinstvenom hrvatskom simbolu – pleteru. Pleter je ranije bio najčešće korišteni ukras, a nastao je prepletanjem vrpca, odnosno prutova. On je sada moderniziran, prilagođen sadašnjem vremenu, no i dalje nosi najbitnije odrednice koje ga čine univerzalno prepoznatim u cijelom svijetu. Unutar stiliziranog pletera, na novoj se etiketi tako smjestio vertikalno okrenut naziv Pan, komunicirajući vizualni identitet koji je istovremeno jednostavan, lagan, jedinstven, prepoznatljiv i moderan, što su također i glavne odlike i karakteristike ovog piva. 

Pan ove godine obilježava svoj okrugli, 20. rođendan postojanja na tržištu, što ga čini jednim od najmlađih u hrvatskoj pivskoj industriji. Nezaobilazan je pratitelj nezaboravnih trenutaka koje provodimo s nama dragim osobama. Pivo koje, zajedno s nama, stvara priče koje će se pamtiti za cijeli život. On je iskren, siguran u sebe, vedar i s obje noge na zemlji. Potpuno drugačiji od drugih, baš poput njegovih vjernih korisnika, koji će nesumnjivo uživati u novom, modernijem ruhu svog omiljenog pjenušavog pića! 



Nazad
 
 
 
 
back to top