InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |  Kanadsko natjecanje sommeliera u tzv. Velikoj Kini  |   ||
   

Hrvatska: Novi moderni izgled popularnog piva predstavljen u Brewbitesu u Zagrebu

05.05.2017
Jučer je u popularnom okupljalištu mnogih ljubitelja sporta, prvom sportskom baru u Zagrebu – Brewbites, održano predstavljanje nove etikete piva Pan.
 
Predstavljanju su nazočili brojni ljubitelji i vrsni poznavatelji ovog pjenušavog pića, među kojima su bili i redatelj Miran Kurspahić, glumac Enes Vejzović, glumice Tamara Garbajs i Ana Begić Tahiri te poznati hrvatski pivski sommelier Domagoj Jakopović Ribafish i mnogi drugi. 
 
Tatjana Munjas direktorica marketinga Carlsberg Hrvatska i Helle M. Petersen predsjednica Uprave Carlsberg Croatia


Novi, moderni izgled Pana okupljenima je, na stručan i nadasve zanimljiv način, predstavio naš priznati povjesničar umjetnosti i profesor na Studiju dizajna, Feđa Vukić. Istaknuo je kako je inspiracija za novo ruho piva Pan pronađena u staroj hrvatskoj povijesti i jedinstvenom hrvatskom simbolu – pleteru. Pleter je ranije bio najčešće korišteni ukras, a nastao je prepletanjem vrpca, odnosno prutova. On je sada moderniziran, prilagođen sadašnjem vremenu, no i dalje nosi najbitnije odrednice koje ga čine univerzalno prepoznatim u cijelom svijetu. Unutar stiliziranog pletera, na novoj se etiketi tako smjestio vertikalno okrenut naziv Pan, komunicirajući vizualni identitet koji je istovremeno jednostavan, lagan, jedinstven, prepoznatljiv i moderan, što su također i glavne odlike i karakteristike ovog piva. 

Pan ove godine obilježava svoj okrugli, 20. rođendan postojanja na tržištu, što ga čini jednim od najmlađih u hrvatskoj pivskoj industriji. Nezaobilazan je pratitelj nezaboravnih trenutaka koje provodimo s nama dragim osobama. Pivo koje, zajedno s nama, stvara priče koje će se pamtiti za cijeli život. On je iskren, siguran u sebe, vedar i s obje noge na zemlji. Potpuno drugačiji od drugih, baš poput njegovih vjernih korisnika, koji će nesumnjivo uživati u novom, modernijem ruhu svog omiljenog pjenušavog pića! 



Nazad
 
 
 
 
back to top