InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 24.05.2017 || 30 godina caffe bara Orient Express   |  Šibenski Pelegrini i chef Rudolf Štefan drugu godinu zaredom apsolutni pobjednici  |  Badel 1862 predstavio novu luxuznu liniju brenda Korlat  |  Radenska osvježila ponudu novim proizvodima  |  Puratos - više od 28 milijuna eura prihoda prošle godine  |  Nestlé investira 37 milijuna eura u tvornicu za kavu Nescafé u Španjolskoj  |  Orkla ostvaruje novu akviziciju, širi posao sa sastojcima za sladoled u Njemačkoj  |  Pola stoljeća izložbe vina kontinentalne hrvatske  |  Iz Žuje dolazi novo cvjetno osvježenje  |  Vrlo uspješna konferencija vrhunskih vinskih znalaca - sommeliera  |  Jana predstavila novu, limitiranu ediciju – sretne misli  |   Coca-Cola u Hrvatsku dovela ugostiteljsku rock&roll zvijezdu i predstavila najnovije trendove  |  Više od 600 vinskih entuzijasta uživalo na trećem Istria Wine & Walku  |  Nova imenovanja u odjelu proizvodnih i logističkih operacija Zagrebačke pivovare  |  Silvanac zeleni iz PP Orahovice osvojio 3 medalje na Decanteru DWWA 2017   |  Aldijev viski izabran među najbolje na svijetu na natjecanju International Spirits Challenge  |  Brazilska agencija za zaštitu tržišnog natjecanja odobrila prodaju Brasil Kirina Heinekenu  |  U golemom logističkom parku na Brniku i Heinekenov distribucijski centar  |  Iz Londona u Feričance stigle dvije bronce i jedna preporuka  |  Veuve Clicquot Yellow Label slavi 140. obljetnicu  |   ||
   

Hrvatska: Novi moderni izgled popularnog piva predstavljen u Brewbitesu u Zagrebu

05.05.2017
Jučer je u popularnom okupljalištu mnogih ljubitelja sporta, prvom sportskom baru u Zagrebu – Brewbites, održano predstavljanje nove etikete piva Pan.
 
Predstavljanju su nazočili brojni ljubitelji i vrsni poznavatelji ovog pjenušavog pića, među kojima su bili i redatelj Miran Kurspahić, glumac Enes Vejzović, glumice Tamara Garbajs i Ana Begić Tahiri te poznati hrvatski pivski sommelier Domagoj Jakopović Ribafish i mnogi drugi. 
 
Tatjana Munjas direktorica marketinga Carlsberg Hrvatska i Helle M. Petersen predsjednica Uprave Carlsberg Croatia


Novi, moderni izgled Pana okupljenima je, na stručan i nadasve zanimljiv način, predstavio naš priznati povjesničar umjetnosti i profesor na Studiju dizajna, Feđa Vukić. Istaknuo je kako je inspiracija za novo ruho piva Pan pronađena u staroj hrvatskoj povijesti i jedinstvenom hrvatskom simbolu – pleteru. Pleter je ranije bio najčešće korišteni ukras, a nastao je prepletanjem vrpca, odnosno prutova. On je sada moderniziran, prilagođen sadašnjem vremenu, no i dalje nosi najbitnije odrednice koje ga čine univerzalno prepoznatim u cijelom svijetu. Unutar stiliziranog pletera, na novoj se etiketi tako smjestio vertikalno okrenut naziv Pan, komunicirajući vizualni identitet koji je istovremeno jednostavan, lagan, jedinstven, prepoznatljiv i moderan, što su također i glavne odlike i karakteristike ovog piva. 

Pan ove godine obilježava svoj okrugli, 20. rođendan postojanja na tržištu, što ga čini jednim od najmlađih u hrvatskoj pivskoj industriji. Nezaobilazan je pratitelj nezaboravnih trenutaka koje provodimo s nama dragim osobama. Pivo koje, zajedno s nama, stvara priče koje će se pamtiti za cijeli život. On je iskren, siguran u sebe, vedar i s obje noge na zemlji. Potpuno drugačiji od drugih, baš poput njegovih vjernih korisnika, koji će nesumnjivo uživati u novom, modernijem ruhu svog omiljenog pjenušavog pića! 



Nazad
 
 
 
 
back to top