InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 27.05.2018 || Malo obiteljsko poduće osvaja europska tržišta  |  Vugleci grade novi wellness kutak  |  Nedostatak konobara i kuhara na sezoni  |  Tuheljski pinklec za ukusan ručak  |  Autograph Collection hoteli prvi puta u Južnoj Africi  |   "Meso iz epruvete" do 2020. za 10 dolara po kilogramu  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu  |  Nova pravila za terase kafića u Skoplju  |  Trebinje uskoro dobiva još jedan hotel  |  Srbija i Albanija imaju zajedničku turističku ponudu  |   Najposebniji piknik u Zagrebu najavljuje datum novog druženja  |  Na Decanteru Feravino osvojilo čak šest medalja  |  AccorHotels preuzima Mövenpick Hotels & Resorts  |  Radisson Blu najveći premium brend u Europi  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  NEFF kuhinja puna inspiracije  |  Novi a la carte jelovnik restorana Zinfandel's  |  Restoran služi besplatne obroke za siromašne  |   ||
   

Hrvatska: Novi moderni izgled popularnog piva predstavljen u Brewbitesu u Zagrebu

05.05.2017
Jučer je u popularnom okupljalištu mnogih ljubitelja sporta, prvom sportskom baru u Zagrebu – Brewbites, održano predstavljanje nove etikete piva Pan.
 
Predstavljanju su nazočili brojni ljubitelji i vrsni poznavatelji ovog pjenušavog pića, među kojima su bili i redatelj Miran Kurspahić, glumac Enes Vejzović, glumice Tamara Garbajs i Ana Begić Tahiri te poznati hrvatski pivski sommelier Domagoj Jakopović Ribafish i mnogi drugi. 
 
Tatjana Munjas direktorica marketinga Carlsberg Hrvatska i Helle M. Petersen predsjednica Uprave Carlsberg Croatia


Novi, moderni izgled Pana okupljenima je, na stručan i nadasve zanimljiv način, predstavio naš priznati povjesničar umjetnosti i profesor na Studiju dizajna, Feđa Vukić. Istaknuo je kako je inspiracija za novo ruho piva Pan pronađena u staroj hrvatskoj povijesti i jedinstvenom hrvatskom simbolu – pleteru. Pleter je ranije bio najčešće korišteni ukras, a nastao je prepletanjem vrpca, odnosno prutova. On je sada moderniziran, prilagođen sadašnjem vremenu, no i dalje nosi najbitnije odrednice koje ga čine univerzalno prepoznatim u cijelom svijetu. Unutar stiliziranog pletera, na novoj se etiketi tako smjestio vertikalno okrenut naziv Pan, komunicirajući vizualni identitet koji je istovremeno jednostavan, lagan, jedinstven, prepoznatljiv i moderan, što su također i glavne odlike i karakteristike ovog piva. 

Pan ove godine obilježava svoj okrugli, 20. rođendan postojanja na tržištu, što ga čini jednim od najmlađih u hrvatskoj pivskoj industriji. Nezaobilazan je pratitelj nezaboravnih trenutaka koje provodimo s nama dragim osobama. Pivo koje, zajedno s nama, stvara priče koje će se pamtiti za cijeli život. On je iskren, siguran u sebe, vedar i s obje noge na zemlji. Potpuno drugačiji od drugih, baš poput njegovih vjernih korisnika, koji će nesumnjivo uživati u novom, modernijem ruhu svog omiljenog pjenušavog pića! 



Nazad
 
 
 
 
back to top