InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 02.07.2020 || Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |  Vinarija Sokač iz Zagorja ima najbolju graševinu izvan Kutjeva   |  Divan je kićeni Srijem:“Protkani zlatom"  |  Vinski razgovori uz Bolfan Vinski Vrh  |   ||
   

Hrvatska: Podravki nagrada SJAJ – za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke

18.10.2017
Podravkina vrijedna riznica priznanja za društvenu odgovornost bogatija je za nagradu SJAJ, koju za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke dodjeljuju DOBRA HRVATSKA – Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja pri M.E.P. d.o.o. te Hrvatska udruga poslodavaca. Nagrada SJAJ dodjeljuje se tvrtkama koje se posebno ističu u komunikaciji društvene odgovornosti, kako na internetskim stranicama tako i u drugim digitalnim medijima kompanije. 

Nagradu je u prostorima Hrvatske udruge poslodavaca preuzela Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.
 
 

Podravka je puno više od vrijednih brandova i vrhunskih proizvoda. U svojoj 70 godina dugoj povijesti, uvijek je bila odgovoran poslodavac i član zajednice u kojoj posluje, a promicanje korporativne društvene odgovornosti upravo je jedno od najvažnijih načela kompanije. Brojnim inicijativama podupiremo različite segmente društva i gotovo da ne postoji ni jedno područje u kojem nismo djelovali u skladu s društvenom odgovornosti, prije svega vodeći brigu o održivom razvoju te brojnim projektima zdravstvenog, edukativnog, sportskog, kulturnog i humanitarnog karaktera. Kroz komunikacijske aktivnosti doprinosimo osvješćivanju javnosti o važnosti i ulozi DOP-a u poslovanju, a ova nas nagrada motivira da i onim aktivnostima koje dosada nismo dovoljno isticali, upravo kroz komunikaciju damo dodanu vrijednost. – istaknula je Marinka Akrap.

Među velikim brojem projekata društvene odgovornosti Podravke ističe se projekt Lino višebojac, koji već 12 godina okuplja djecu školske dobi te ih kroz druženje i sportska natjecanja potiče na zdrave navike i aktivno bavljenje sportom. Kao primjer brige za zajednicu djeluje i Udruga volontera Podravke PULS, za koju je Podravka prošle godine nagrađena Posebnom nagradom za ljudska prava. PULS danas broji 138 članova, uključujući i članove Uprave Podravke. Podravkini volonteri, od 2015. do danas, realizirali su više od 30 humanitarnih inicijativa namijenjenih potrebitima u zajednici. 



Nazad
 
 
 
 
back to top