InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 16.10.2018 || 7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |   ||
   

2. HoReCa MeetUp: Pomoć ugostiteljima

11.04.2018

U utorak, 10. travnja, METRO je na drugom HoReCa MeetUpu u Zagrebu pred više od 100 hotelijera i ugostitelja predstavio eatbu.hr - besplatan i jednostavan alat za izradu i hosting web stranica namijenjen ugostiteljima te besplatnu aplikaciju za online rezervacije koju je moguće integrirati i u postojeće web stranice. Za izradu web stranice putem eatbu.hr potrebno je 10 minuta, a nakon unosa podataka o tvrtki ili obrtu te uslugama i ponudi, novu web stranicu moguće je uređivati i održavati potpuno besplatno. 
 

METRO malim i srednjim poduzetnicima želi osigurati pristup prednostima digitalizacije u unapređenju i razvoju poslovanja. Čak 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra kako je web stranica utjecala na rast broja gostiju . Zato je prvi korak METRO-a svim ugostiteljima omogućiti da bez dodatnih troškova, brzo i jednostavno, svom poslovanju osiguraju digitalnu prisutnost i dosegnu potrošače kojima je internet osnovni izvor informacija", izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor METRO Cash & Carry Hrvatska

Zahvaljujući SEO optimizaciji koja osigurava bolje pozicioniranje web stranice na tražilicama te izravnoj integraciji u Google Maps, eatbu.hr dodatno doprinosi vidljivosti restorana, hotela i kafića na internetu. 

Ugostiteljima i hotelijerima pridružio se i Mirko Herceg, savjetnik ministra turizma, a digitalne trendove okupljenima je predstavio Arnd Philipp Stoehr, direktor strateškog razvoja METRO-a AG

Na panelu održanom u sklopu drugog HoReCa MeetUpa razgovaralo se o digitalizaciji HoReCa sektora u Hrvatskoj, ekonomiji iskustva, restoranima budućnosti i novoj generaciji posjetitelja. Mia Bezjak, voditeljica marketinga Cateringa Kvatrić, istaknula je kako trendovi idu u smjeru kvalitetnog sadržaja koji komunikaciju na društvenim mrežama diže na višu razinu. Luka Jureško, voditelj marketinga Submarine Burgera osvrnuo se na važnost profila na Google Places, pogotovo za turiste koji na dobro uređenom profilu mogu pronaći kontakt restorana, lokaciju kao i recenzije.  

Za podršku pri otvaranju web stranice putem eatbu.hr, hotelijeri i ugostitelji mogu se obratiti stručnom osoblju u bilo kojem METRO centru u Hrvatskoj ili na besplatni telefon 0800 111 550.



Nazad
 
 
 
 
back to top