InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Predstavljeno 28. izdanje Božićnog piva

05.12.2017
Na najromantičnijem dijelu zagrebačkog Gornjeg grada, u idiličnom blagdanskom okruženju Adventa na Strossu, predstavljeno je najveselije i najšarenije izdanje Božićnog piva do sada. Šareno i toplo božićno ruho djelo je jednog od najboljih predstavnika mlađe generacije hrvatskih slikara, Stipana Tadića, kojim se nastavlja 28 godina duga tradicija građenja vizualnog identiteta Božićnog piva u suradnji s mladim i talentiranim hrvatskim umjetnicima. 

Pretrpan bojama i uzorcima, djedicama, snjegovićima, sobovima, drvcima i svim mogućim blagdanskim motivima, šareni božićni džemper neobičan je komad odjeće satkan od blagdanskog duha koji ilustrira sve ono zbog čega posebno volimo ovaj dio godine. Zbog toga i Božićno pivo ove godine nosi „it" blagdanski komad koji savršeno pristaje pivu posebnog okusa i jedinstvene recepture.
 
 

Iznimno smo ponosni što već 28. godinu zaredom proizvodimo Božićno pivo jedinstvene recepture kako bismo svim pivoljupcima pružili poseban blagdanski doživljaj. Osim toga, svake se godine brinemo i da Božićno pivo zasja u novom ruhu pa je tako i ovogodišnja etiketa Božićnog piva nastala iz dugogodišnje suradnje Zagrebačke pivovare i mladih umjetnika, rekao je Vanja Bartolec, marketing menager Zagrebačke pivovare za Core brendove.

Prekrasan glas Tonke unio je posebnu toplinu u predblagdansko poslijepodne u kojem se nazdravljalo blagdanskom veselju, dobrom društvu i još jednoj odličnoj inačici omiljenog Božićnog piva.

Osmišljeno i proizvedeno za dodatan užitak u najljepšem dijelu godine, Božićno pivo postalo je omiljeno osvježenje i neizostavan dio blagdanskog stola za kojim se stvaraju vrijedne uspomene u društvu najmilijih.



Nazad
 
 
 
 
back to top