InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.07.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Gin Garden: Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7

05.07.2018

U jedinstvenom i bajkovitom prostoru zagrebačkog Gin Gardena po prvi put u Hrvatskoj proslavljen je najneobičniji dan na svijetu - Svjetski dan krastavaca (World Cucumber Day 2018), koji se obilježava 14. lipnja, no čudljivo vrijeme tijekom 6. mjeseca odgodilo je proslavu koja je novim datumom održavanja postala još neobičnijom.
 
 
Proslava je uključivala i ekskluzivno predstavljanje 4. broja lifestyle magazina miss7, a među mnogobrojnim gostima bili su poznati rukometaš Blaženko Lacković sa suprugom Nikolinom, Korana Gvozdić,  Ivan Šarić, Tihana Harapin Zalepugin, Lana Klingor Mihić, Lara Antić Prskalo te Ivica Propadalo sa suprugom Draganom.

World Cucumber Day originalna je ideja uzgajivača krastavaca, nastala u Engleskoj 2011. godine, s ciljem veličanja vrlina ovog po mnogo čemu posebnog povrća. Od samog počeka Hendrick’s s njima dijeli strast i divljenje prema krastavcima, čija esencija uz ružine latice daje nevjerojatno osvježavajuć okus s raskošno cvjetnom aromom ovog najneobičnijeg gina na svijetu. 

Dvostruko slavlje uključivalo je i predstavljanje ljetnog broja magazina miss7, posvećenog ljubavi i novim standardima ljepote pa tako možete upoznati žene i djevojke čiji Instagrami nisu ispunjeni savršenim osmjesima, modnim kombinacijama i egzotičnim destinacijama. Tu su i brojni ekskluzivni intervjui kao onaj s Davorom Rostuharom te izbornikom hrvatske nogometne reprezentacije Zlatkom Dalićem, kao i niz inspirativnih priča i putopisa poput onih iz Cannesa, Milana i Balija.

Gosti su u najneobičnijem vrtu u Zagrebu mogli uživati i u inovativnim koktelima miss7 i Octopus, s potpisom Ivana Kneževića, brend ambasadora Hendrick's gina za Hrvatsku i jednog od vodećih domaćih barmena te nenadmašnoj kombinaciji gina i tonika, serviranoj uz svježi krastavac i nekoliko drugih, pomno osmišljenih garniranja. Uz tekuće delicije, svi su gosti mogli kušati i gastro delicije na bazi krastavca, zasladiti se jedinstvenom tortom od sira s gin tonikom te se prepustiti očaravajućim plesnim swing zvukovima benda Gadjo Manouche.

Kako bi nadahnuo ljude da pobjegnu od konvencionalnosti, prihvate neobičnosti te češće konzumiraju gin u ljetnom periodu, Mr. Hendrick's je jednostavnim popunjavanjem formulara omogućio svim prisutnim ljubiteljima gina „usvajanje" jednog krastavca. Ova zanimljiva kampanja osmišljena je u suradnji s tvrtkom Veggie, osnovanoj 2015. godine u općini Križ na samom rubu zagrebačke županije, inače poznatoj po uzgoju brojnih povrtnih kultura. Cilj kampanje je poticanje domaćih proizvođača i uzgoja hrvatskih krastavaca. Na Veggiejevoj farmi rast će svi usvojeni Mr. Hendrick's krastavci, a kada narastu dovoljno veliki „usvajatelji" će ih moći odnijeti doma, dati im ime te ih uslikati i podijeliti radosnu vijest sa svojim prijateljima i obitelji uz #MojHendricksKrastavac #MrHendricks.  

Naime, Hendrick's je u suradnji sa znanstvenikom Grahamom Brownom sa Sveučilišta u Sydneyu proveo istraživanje o tome kako krastavci doživljavaju svijet oko sebe. Zaključak je kako odlično reagiraju na podražaje iz okoline kao što su miris, zvuk i dodir te da uz dodatnu stimulaciju rastu brže, veći su i sočniji od krastavaca uzgojenih konvencionalnim metodama. 

Da kada je riječ o krastavcu ne postoje granice pokazala je postavljena izložba krastavaca, gdje su eksponati samo za ovu prigodu izloženi u sklopu najneobičnijeg galerijskog prostora - kućice na drvetu. Gosti su tako mogli razgledati, među ostalim, najobožavaniji krastavac, najmanji krastavac, morski krastavac, čak i nevidljivi krastavac.

Hendrick’s, kao super-premium brend, spada u kategoriju destiliranih ginova, a osim po svojoj recepturi poseban je i iz još nekoliko razloga. Za razliku od većine drugih ginova destilira se u malom selu na obali Škotske po imenu Girvan, a u vlasništvu je obiteljske kompanije William Grant&Sons. Svoj jedinstven okus Hendrick’s gin može zahvaliti divnoj i krajnje neobičnoj paleti od 11 biljaka - cvijeća, korijena, voća i sjemenki sa svih strana svijeta. Da bi Hendrick’s bio do kraja poseban brine se i njegova krajnje neobična boca, čiji dizajn vuče inspiraciju iz tradicionalnih viktorijanskih apoteka koje su koristile tamne boce za čuvanje osjetljivih kemikalija od sunčeve svjetlosti.


Nazad
 
 
 
 
back to top