InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 19.07.2019 || Nova era svježe mljevene kave  |  Najpoželjniji poslodavac u turizmu lansirao novu web stranicu dobarposaouvalamaru.com   |  Valamar isplaćuje posebnu nagradu zaposlenicima za uspješnu sezonu  |  Ljeto za vinoljupce – besplatne vinske radionice  |  Vinarija Štampar autohtonom sortom Pušipel promiče terroir Međimurja i sjeverne Hrvatske  |  Istria Gourmet Festival u slavljeničkom ruhu  |  Dašak Hvara uz Tomić Opolo Nobile 2018 i melodije klapske pjesme   |  Dani otvorenih butelja – Zlatni vinari Zagrebačke županije 04. 07. 2019.  |  Otvoreni Pelati u samom centru Zagreba  |  Vinski razgovori uz Dalmacijavino   |  21-22.09.2019 – održati će se Trieste Coffe Experts  |  Valamar kreće u izgradnju najvećeg ljetovališta u Hrvatskoj  |  Vino uz žlicu u restoranu Miki's  |  Otvoren G.E.T. Fest - festival vinskog turizma  |   Syrah Miraz Feravina ponovo šampion Bonavite  |  Valamar otvorio dva nova ljetovališta s pet zvjezdica  |  Vinski razgovori uz Franju Kolarića   |  Po drugi puta u Hrvatskoj proslavljen Svjetski dan krastavaca  |  Uspješno predstavljena kvarnerska pjenušava vina u Zagrebu  |  Veliki uspjeh Stocka na prestižnom ocjenjivanju alkoholnih pića „World Dinks Awards“  |   ||
   

Svijet: Radisson Blu najveći premium brend u Europi

23.05.2018

Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unaprijedili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja.
 

Hotelska grupacija Radisson Blu vodeći je brend u Europi prema rangiranju MKG agencije po broju objekata u europskim glavnim gradovima u vodećim destinacijama za zabavu. Iz kompanije navode da su veoma zadovoljni vodećom pozicijom u ovom segmentu i da će u budućnosti nastaviti unapređuju brend i za goste i za investitore.
 
Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unaprijedili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja uključujući Radisson Collection, Radisson i Radisson Red.

MKG grupacija je europska kompanija koja se bavi uslugama iz oblasti turizma, hotelske i hospitality industrije sa sjedištem u Parizu. Sprovedeno rangiranje obuhvaća 28 zemalja u okviru Europske unije, Švicarske, Norveške, Ukrajine, Turske (europska strana Istanbula), zatim Rusije ( europska oblast zapadno od Urala), Island, Albaniju, Makedoniju, BiH, Crnu Goru, Srbiju, Moldaviju, Bjelorusiju, Andoru i Maroko. U sklopu rangiranja uključen je Radisson Blu Edwardian hotel u Velikoj Britaniji. 

Nazad
 
 
 
 
back to top