InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.06.2018 || Odlična hrana, još bolja zabava i sjajni koncerti u zelenoj oazi   |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Novo pivo pivovare Skoplje  |  Nestlé proširio kulinarski asortiman  |  Upravljanje hotelima Kempinski  |  Kafići u Australiji služe kavu s brokulom  |  Vrijedna donacija razveselila SOS Dječje selo Lekenik  |  Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda  |  Rozalija Firšt državna prvakinja u pripremanju duge barske mješavine  |  Dodijeljene nagrade Zlatna penkala Hrvatske turističke zajednice  |  Sve je spremno za Dane otvorenih butelja  |   Završilo prvo izdanje originalnog piknika   |  Globalna inicijativa Zagreb Government Jam   |  Čarobni Hugo's Garden oduševiti će vas na prvu  |  TBF velikim koncertom otvara Foodballerku  |   Konzum predstavio posebno navijačko izdanje Jägermeister boce  |  Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award   |  Heineken predstavlja postignuća na području održivosti za 2017. godinu  |  Jana menta limeta novi hit među ledenim čajevima  |  Kampanja HTZ-a „Epic Week in Croatia III.“ ostvarila doseg od 50 milijuna ljudi   |   ||
   

Svijet: Radisson Blu najveći premium brend u Europi

23.05.2018

Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unaprijedili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja.
 

Hotelska grupacija Radisson Blu vodeći je brend u Europi prema rangiranju MKG agencije po broju objekata u europskim glavnim gradovima u vodećim destinacijama za zabavu. Iz kompanije navode da su veoma zadovoljni vodećom pozicijom u ovom segmentu i da će u budućnosti nastaviti unapređuju brend i za goste i za investitore.
 
Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unaprijedili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja uključujući Radisson Collection, Radisson i Radisson Red.

MKG grupacija je europska kompanija koja se bavi uslugama iz oblasti turizma, hotelske i hospitality industrije sa sjedištem u Parizu. Sprovedeno rangiranje obuhvaća 28 zemalja u okviru Europske unije, Švicarske, Norveške, Ukrajine, Turske (europska strana Istanbula), zatim Rusije ( europska oblast zapadno od Urala), Island, Albaniju, Makedoniju, BiH, Crnu Goru, Srbiju, Moldaviju, Bjelorusiju, Andoru i Maroko. U sklopu rangiranja uključen je Radisson Blu Edwardian hotel u Velikoj Britaniji. 

Nazad
 
 
 
 
back to top