InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 25.05.2019 || Novi međunarodni uspjeh Vina Laguna na DWWA natjecanju u Londonu  |  51. Izložba vina kontinentalne Hrvatske  |  Valamar objavio rezultate natječaja „Tisuću dana na Jadranskom moru“  |  Najljepši piknik u gradu oduševio brojne poznate  |   Istria Wine & Walk: Vrhunski istarski vinari oduševili šetače   |  Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H  |  Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H  |  Otvorena jubilarna dvadeseta manifestacija Urbanovo!   |  Puklavec Family WInes s investicijom u sjevernoj Makedoniji ulazi na tržište crvenih vina  |  Vrgorac počastio Zagrepčane jagodama, pršutom i vinom  |  Booking.com najavio mogućnost boravka u ekskluzivno rekreiranom međunarodnom sjedištu Ljudi u crnom™  |  U čast mediteranskoj kulturi življenja  |  Otvoren bistro Pomeri  |  Valamar Riviera najbolji poslodavac u turizmu i sedmi najpoželjniji među hrvatskim kompanijama  |  Prvo regionalno latte art natjecanje  |  Vinski razgovori uz Borisa Violića  |  Tradicionalni Vrgorac u Zagrebu održava se 18. svibnja  |  Istarska vina oduševila svjetski poznatu sommelierku  |  Počinju Daruvarski dani piva  |  Valamar Riviera će dioničarima isplatiti dividendu u iznosu od 1 kune po dionici  |   ||
   

Svijet: Radisson Blu najveći premium brend u Europi

23.05.2018

Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unaprijedili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja.
 

Hotelska grupacija Radisson Blu vodeći je brend u Europi prema rangiranju MKG agencije po broju objekata u europskim glavnim gradovima u vodećim destinacijama za zabavu. Iz kompanije navode da su veoma zadovoljni vodećom pozicijom u ovom segmentu i da će u budućnosti nastaviti unapređuju brend i za goste i za investitore.
 
Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unaprijedili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja uključujući Radisson Collection, Radisson i Radisson Red.

MKG grupacija je europska kompanija koja se bavi uslugama iz oblasti turizma, hotelske i hospitality industrije sa sjedištem u Parizu. Sprovedeno rangiranje obuhvaća 28 zemalja u okviru Europske unije, Švicarske, Norveške, Ukrajine, Turske (europska strana Istanbula), zatim Rusije ( europska oblast zapadno od Urala), Island, Albaniju, Makedoniju, BiH, Crnu Goru, Srbiju, Moldaviju, Bjelorusiju, Andoru i Maroko. U sklopu rangiranja uključen je Radisson Blu Edwardian hotel u Velikoj Britaniji. 

Nazad
 
 
 
 
back to top