InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 04.12.2020 || Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |   ||
   

Svijet: Radisson Blu najveći premium brend u Europi

23.05.2018

Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unaprijedili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja.
 

Hotelska grupacija Radisson Blu vodeći je brend u Europi prema rangiranju MKG agencije po broju objekata u europskim glavnim gradovima u vodećim destinacijama za zabavu. Iz kompanije navode da su veoma zadovoljni vodećom pozicijom u ovom segmentu i da će u budućnosti nastaviti unapređuju brend i za goste i za investitore.
 
Lansiranjem Radisson Hotel Group početkom ove godine iz kompanije naglašavaju da će održati prepoznatljivost brenda kako bi dodatno unaprijedili strategiju rasta u luksuznom segmentu poslovanja uključujući Radisson Collection, Radisson i Radisson Red.

MKG grupacija je europska kompanija koja se bavi uslugama iz oblasti turizma, hotelske i hospitality industrije sa sjedištem u Parizu. Sprovedeno rangiranje obuhvaća 28 zemalja u okviru Europske unije, Švicarske, Norveške, Ukrajine, Turske (europska strana Istanbula), zatim Rusije ( europska oblast zapadno od Urala), Island, Albaniju, Makedoniju, BiH, Crnu Goru, Srbiju, Moldaviju, Bjelorusiju, Andoru i Maroko. U sklopu rangiranja uključen je Radisson Blu Edwardian hotel u Velikoj Britaniji. 

Nazad
 
 
 
 
back to top