InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 04.12.2020 || Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |   ||
   

Svijet: Raste vrijednost luksuznog hotelskog tržišta

22.05.2018

Očekuje se da će SAD zadržati svoju poziciju ključnog generatora prihoda zahvaljujući povećanju broja soba, a otvaranje novih hotelskih lanaca  dodatno će doprinijeti rastu vrijednosti tržišta, a otvaranje novih hotelskih lanaca poput St Regis, Ritz-Carlton Hotel Company, Four Seasons Hotels Limited i Fairmont Hotels & Resorts dodatno će doprinijeti rastu vrijednosti tržišta. 
 

Tržište luksuznih hotela dostići će vrijednost od 115 milijardi dolara do 2025. godine, prije svega zahvaljujući kupovnoj moći potrošača i porasta broja putovanja međunarodnih i domaćih turista. Putnici koji se odlučuju za raskošne odmore pretežno gledaju udobnost i kvalitetu usluge. S obzirom na to da je sve veći broj luksuznih hotela prisutan na tržištu, hotelijeri se fokusiraju prije svega na pružanje jedinstvenog iskustva kako bi zadržali svoje goste. 
 
Prema istraživanju koje je sproveo Grand View Research, poslovni segment putovanja bit će dominantan tijekom projektiranog perioda. Luksuzno tržište hotela u 2017. imalo je vrijednost oko 21 milijarde dolara, a samo hoteli blizu aerodroma činili su oko 8% prihoda. 

S druge strane, tržište u Aziji očekuje rast od 5% u predviđenom periodu, a ključni igrači na tržištu bit će Shangri-La International Hotel Management, Marriott International, Taj Hotels Palaces Resorts Safari, AccorHotels i InterContinental Hotels Group.

U Europi, vodeće zemlje u luksuznom segmentu bit će Velika Britanija, Francuska, Nemačka i Italija. U Aziji – Kina, Indija i Tajland, a u Južnoj Americi Brazil i Meksiko.


(Izvor: ehotelier.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top