InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 24.04.2019 || Vinski razgovori uz vinariju Hilić   |  Nova destinacija za snimanje pojedinih scena filmskog hita “The Hitman’s Wife’s Bodyguard”  |  Jagermeister predstavio Taste Remastered  |  Drugi Sweet Wine&Walk oduševio šetače  |  Grif Rauchbier novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Okusite život na francuski način uz 1664 Blanc  |  Tomić Opolo Nobile 2018. kao najava proljetne sezone  |  Konferencija o golf turizmu pod nazivom „Aktualnosti u razvoju golf ponude u Hrvatskoj” održat će se  |  Slovenci s 5 zvjezdica "napali" Zagreb  |  Vinski razgovori uz vinariju Krolo   |  Homebrewing druženje u Pivani  |  U Rovinju počinje gourmet event posvećen autohtonim istarskim delicijama  |  Ususret dvadesetoj manifestaciji Urbanovo   |  Korta Katarina predstavila svoja nova vrhunska vina   |  Sedmi Weekend Bike & Gourmet Tour jedinstven je spoj biciklizma i dobre hrane  |   Sultan drinks uskoro na Oriental PARTYju by Beleza  |  Spreman je drugi Sweet Wine & Walk   |  Ledo Kuhaona u City Centru One East   |  David Skoko u društvu poznatih chefova i ove godine kuha za posjetitelje Oliveto i Half 8 restorana  |  Hotel Esplanade Zagreb okrunjen je titulom za najbolji Povijesni hotel godine   |   ||
   

Hrvatska/Slovenija: Slovenci s 5 zvjezdica "napali" Zagreb

08.04.2019
Hotelijeri i predstavnici  raznih turističkih  odredišta iz Slovenije predstavili  su ponudu s kojom žele privući hrvatske goste.
 
 

Radionicu „Doživi Sloveniju" u organizaciji portala Relaxino.com u Palace Hotelu u Zagrebu   otvorio je ekonomski savjetnik pri Veleposlanstvu Republike Slovenije u Zagrebu Bernard Šrajner.   
 
Voditeljica Odjela za odnose s javnošću Slovenske turističke organizacije Livija Kovač Kostantinovič istaknula je da je za slovenski turizam 2018. godina bila rekordna te je sa  6 milijuna turističkih dolazaka i 15,7 milijuna turističkih noćenja (8 % više dolazaka i 10 % više noćenja nego u 2017. godini), znatno premašen prosječan rast u Europi.  
 
Ključna tržišta Slovenije su i dalje Njemačka, Italija, Austrija, ali visoko četvrto mjesto zauzimaju gosti iz Hrvatske. U prošloj godini 200 tisuća Hrvata ostvarilo je (16,4 %) noćenja više nego godinu ranije, a više su i potrošili ( 12,2 %). 
 
Najviše hrvatskih gostiju se već tradicionalno za boravka u Sloveniji odlučuje za planinski turizam ili odmor u toplicama, što su istaknule  Špela Kavčič voditeljica prodaje hotela Jelovica sa Bleda koji u novu sezonu ulazi  renoviran. Voditeljica prodaje Terme Krka u sklop kojih su i  Dolenjske toplice pohvalila se  novim toboganima  u tim  toplicama.
 
Duška Kaliniz iz kulturno turističko rekreacijskog centra Radeče  ponudila je i splavarenje na Savi.  Na prezentaciji se kušao i ekološki med „Pčelarstva Košale" a u vinoteci Bornstein 
pila su se  vina slovenskih vinara.
 
Finom kapljicom uzvanike su počastili: „Vinarija Kregar" iz Rogaške Slatine, „Vina Dornberg" s Bizeljskog, „Radgonske gorice" iz Gornje Radgone, „Vinarija Graben" s Bizeljskog, "Albiana vina" iz Dolenjskih toplica te „Vinska kuća Emino" iz Podčetrteka.



Nazad
 
 
 
 
back to top