InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.07.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

Hrvatska/Svijet: Splitski Antique proglašen je najboljim heritage hotelom na svijetu

11.01.2018
Hotel Antique, smješten u srcu Dioklecijanove palače, s pogledom na zvonik svetoga Duje proglašen je najboljim svjetskim heritage hotelom.

Obitelj Jakova Miluna odlučila je zakoračiti u pustolovne poduzetničke i turističke vode 2014. godine zahvaljujući nekretnini na atraktivnoj lokaciji za koju su bili sigurni kako će, kada je luksuzno urede uz obilato korištenje zatečene antičke baštine, za turiste predstavljati nesvakidašnju atrakciju. Zahvaljujući oduševljenim komentarima i recenzijama na TripAdvisoru javila im se agentica World Luxury Hotel Awards i pitala ih žele li sudjelovati u njihovom izboru najboljih hotela.

Rekli smo, idemo probati. Natjecali smo se u tri kategorije: boutique hotel, heritage hotel i city hotel. Glasovalo se tijekom rujna, većinom su bili on line glasači koji su se morali registrirati. U listopadu su nam javili da smo pobjednici ali nismo znali kakvi, u kojoj kategoriji i da li je bilo na nacionalnoj, kontinentalnoj ili globalnoj razini. Ostavili su to za dodjelu u švicarskom skijalištu St. Moritzu početkom prosinca
– priča Jakov Milun.
 
 

Na dodjelu je otišla njegova kćer Helena.
Svečanost je trajala, a ja sam razmišljala da su zaboravili na nas. Jako sam se iznenadila kada smo dobili nagradu na globalnoj razini. Hrvatska se tek otkriva, a pogotovo Split i zato nisam očekivala da će biti nagrada takvih razmjera, mislila sam da ćemo biti najbolji u Hrvatskoj. To je sjajan motiv da nastavimo u istom tonu – kaže Helena Milun. Hotel Antique ima osam dvokrevetnih soba, od kojih četiri imaju mogućnost dodatnog kreveta, koju njihovi gosti rijetko koriste jer ih najčešće posjećuju parovi i to Amerikanci, Australci, Skandinavci i Britanci, a ostaju u prosjeku dva dana. Zanimljivo je to što predsezonski i posezonski gosti ostaju duže od onih u sezoni koji najčešće samo prespavaju, razgledaju Dioklecijanovu palaču te nastave prema otocima.

Najviše gostiju dolazi preko on-line agencija, ali nakon što su dobili nagradu sve je više turista koji im se izravno javljaju. Na booking.com-u imaju visoku prosječnu ocjenu – 9,7! Za osvojenu je nagradu zaslužna čistoća hotela te njihov čuveni doručak, iznimno hvaljen među gostima. S obzirom na to da su heritage hotel uz klasični hotelski doručak turistima nude domaće sireve, buđole, pečenice, pršut, masline, inćune, odnosno karakterističnu hranu našeg podneblja, a tu su i palačinke te jaja na milijun načina. Prije četiri sezone počeli su s iznajmljivanjem osam luksuznih soba, ali su operativno od prvog dana funkcionirali kao boutique hotel s 24-satnom recepcijom, uslugom doručka i nosačima prtljage pa im nije bio problem prošle zime preregistrirati se u hotel. – Oko svakog gosta se potrudimo. Pazimo ako je nekome rođendan i napravimo feštu – pričaju Miluni. Naravno, uvijek ima i onih kojima je teško udovoljiti pa se jedan žalio što ga ujutro bude zvona sa zvonika sv. Duje ali i on je nakon dva dana otišao zadovoljan.

Ljudi su ključ poslovanja. U špici sezone ima nas desetak. Naši ljudi su mladi, komunikativni, nasmijani, otvoreni i gosti guštaju s njima – kaže Jakov Milun.
 

Nazad
 
 
 
 
back to top