InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 14.11.2019 || Svježe mljevena kava vs. instant  |  10 godina Argeta Exclusive okusa  |  Uz mladu Frankovku i Graševinu obilježeno Martinje s potpisom Feravina  |  Burger King predstavlja Rebel Whopper: 100% Whopper, 0% meso  |  Predstavljanje Agrolaguninih proizvoda na zagrebačkoj špici  |  Dvije hrvatske kuće za odmor najbolje u Europi  |  METRO je ponosni partner prestižnog kulinarskog natjecanja Bocuse d'Or Croatia  |  Posjetite Festival mladog vina “Portugizac Plešivica” i sireva iz Zagrebačke županije  |  Mlado Međimurje po drugi put oduševilo svježinom i pitkošću mladih vina  |   Legendarni Kaltenberg proslavio povratak na hrvatsko tržište  |  Valamar očekuje rast prihoda i operativne dobiti na godišnjoj razini između 8 i 10 posto  |  Vino uz žlicu: Variva s Dolca u Hiltonovu restoranu ReUnion  |  Dražen Boban novi predsjednik Udruženja ugostiteljskih djelatnosti HGK  |  Restoran Terbotz – jedinstvena gastronomija s najljepšim kontinentalnim pogledom u Hrvatskoj  |  Vinski razgovori uz destilate Rossi  |  Novi trendovi u svjetskom kulinarstvu i hotelijerstvu visoke kategorije na petom izdanju Istria Gour  |  Ekskluzivnom večerom u restoranu Oliveto završeno treće izdanje Aminess Wine&Gourmet Nights   |  Vina Laguna osvojila tri zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |  U srcu Münchena ekskluzivna prezentacija hrvatske gastronomije  |  Valamarov Istra Premium Camping Resort dobitnik je nagrade Specijal Lider invest  |   ||
   

Hrvatska: Splitski briig boutique hotel podiže ljestvicu održivog poslovanja u partnerstvu s Hotezom

11.10.2019
Zahvaljujući korištenju Hotezine platforme hotel više ne koristi tiskane materijale zbog čega je među prvim hotelima u Hrvatskoj zaslužio pismeno odobrenje o kategorizaciji od strane Ministarstva turizma RH.
 
 

Splitski briig boutique hotel, u suradnji s Hoteza timom, svojim je gostima ponudio Hoteza HotPad sustav kao jedinstven način komunikacije, ali i održivo rješenje. Korištenjem Hotezine platforme iz upotrebe su izbacili sve tiskane brošure i materijale, čime su, među prvim u Hrvatskoj, zaslužili MINT-ovo pismeno odobrenje o kategorizaciji. Svi gosti hotela od sada mogu preko digitalnih uređaja komunicirati s osobljem hotela koje im je u svakom trenu na usluzi, ali i doznati mnogobrojne informacije o hotelu, destinaciji i zanimljivim događanjima u njihovoj blizini.

Hotezin HotPad interaktivni sustav omogućava gostima briiga da preko iPad uređaja u sobama ostvare potpunu komunikaciju s osobljem hotela u stvarnom vremenu. Sustav im omogućava da naruče hranu ili piće, ugovore termin za masažu ili tretman ljepote, naruče osvježavanje sobe ili pak sadržaj mini bara, uz minimalan trud preko elegantnog, user-friendly sučelja koje poziva na istraživanje sadržaja samog hotela, ali i destinacije u kojoj se nalazi.

"Posvećeni smo pronalaženju personaliziranog rješenja unutar Hotezine platforme za svaki projekt na kojemu radimo,” rekao je Damir Knežević, direktor Hoteze. "Briig se pokazao kao ambiciozan projekt s jasnim ciljem i vizijom, dok se Hoteza nametnula kao logičan izbor jer smo s tehnološke strane ispunili sva očekivanja i visoke ljestvice koja je briig postavio.”

Hoteza na regionalnom tržištu posluje tek četiri godine, a njihov jedinstven know-how ističe ih od konkurencije. Brojna iskustva s globalnih, ali i regionalnog tržišta pokazala su da je svaki projekt prilika za učenje i proširivanje sustava koji se konstantno nadograđuje i raste. Sve je počelo s IPTV pametnim sustavom i mobilnim aplikacijama, te se proširilo s potrebama tržišta koje je zahtijevalo nove, inovativne načine komunikacije s gostima. Tako se danas Hoteza može pohvaliti širokim portfeljem usluga koji može unaprijediti ponudu te se može uklopiti u svaki hotel koji teži tehnološkom napretku.

"Opuštenost i jednostavnost komuniciranja koju gost ostvaruje korištenjem HotPad sustava potiče ga da dodatno istraži sve opcije koje ovo rješenje nudi. Od raznih događanja u kojima mogu uživati ili informacija o živahnom gradu u kojemu se nalaze, do gastronomskih užitaka koje mogu iskusiti u privatnosti vlastite sobe - tko može reći ne raskošnom doručku u krevet?” zaključuje Duška Žižak, menadžerica marketinga i prodaje briig hotela. "U Hotezi smo pronašli pravo rješenje za briig, te učinili ozbiljan korak u inovativnosti načina na koji se obraćamo gostima,” dodaje.

O Hotezi:
Hoteza omogućava hotelijerima pametna i personalizirana hotelska rješenja kroz nekoliko pametnih platformi, od kojih se ističu Hoteza interaktivni sustav za TV uređaje, HotPad interaktivna aplikacija za in-room tablete te Hoteza Mobile, hotelska aplikacija koja nudi sve usluge na dohvat ruke, dostupna na Apple Storeu i Google Playju. Uz sve to, Hotezin portfelj nudi i HotSign, moderno rješenje za Digital Signage za hotele, te High Speed Internet Access za lagan pristup brzom internetu osobito zanimljiv kongresnim centrima i hotelima. Hoteza sustav unaprjeđuje iskustvo gosta u hotelu te im omogućuje jednostavan i brz pristup hotelskim i drugim sadržajima.


Nazad
 
 
 
 
back to top