InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 27.05.2018 || Malo obiteljsko poduće osvaja europska tržišta  |  Vugleci grade novi wellness kutak  |  Nedostatak konobara i kuhara na sezoni  |  Tuheljski pinklec za ukusan ručak  |  Autograph Collection hoteli prvi puta u Južnoj Africi  |   "Meso iz epruvete" do 2020. za 10 dolara po kilogramu  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu  |  Nova pravila za terase kafića u Skoplju  |  Trebinje uskoro dobiva još jedan hotel  |  Srbija i Albanija imaju zajedničku turističku ponudu  |   Najposebniji piknik u Zagrebu najavljuje datum novog druženja  |  Na Decanteru Feravino osvojilo čak šest medalja  |  AccorHotels preuzima Mövenpick Hotels & Resorts  |  Radisson Blu najveći premium brend u Europi  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  NEFF kuhinja puna inspiracije  |  Novi a la carte jelovnik restorana Zinfandel's  |  Restoran služi besplatne obroke za siromašne  |   ||
   

Hrvatska: Stabilan razvoj METRO AG-a

16.05.2018

METRO AG je u drugom kvartalu poslovne godine 2017./2018.  nastavio sa stabilnim razvojem prodaje te je ostvario rast like-for-like prodaje od 2 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. Negativni utjecaj valute utjecao je na prodaju koja je dosegnula 8,4 milijarde eura (-0,8 % u usporedbi s Q2 2016./2017.). 
 

EBITDA bez zarade od nekretnina iznosila je 153 milijuna eura u usporedbi sa 177 milijuna eura koliko je iznosila u drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017., uvelike pod utjecajem situacije na ruskom tržištu. Prijavljena EBITDA u drugom kvartalu 2017./2018. iznosila je 161 milijun eura, dok je u istom periodu prošle godine dosegnula 251 milijun eura.

U prvoj polovici poslovne godine 2017./2018., like-for-like prodaja rasla je za 1,3 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne poslovne godine, čemu su doprinijeli METRO Wholesale i Real. Pod negativnim utjecajem valutnog tečaja prodaja je zabilježila manji pad u iznosu od 0,3 posto. EBITDA bez zarade od nekretnina u prvoj polovici poslovne godine 2017./2018. porasla je na 761 milijun u usporedbi sa 742 milijuna eura u prethodnoj godini. Prijavljena EBITDA dosegnula je 769 milijuna eura, u usporedbi s 859 milijuna  ostvarenih u istom periodu prethodne godine.  

Nastavljen je dinamični rast dostave u veleprodajnom segmentu METRO Wholesale. U prvoj polovici 2017./2018. prodaja METRO Wholesalea ostvarena putem dostave porasla je za više od 20 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 17 posto u ukupnoj prodaji. 



Nazad
 
 
 
 
back to top