InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 24.04.2018 || Opuštanje u hotelu  |  Proljetni gastro okusi Dvorca Mihanović  |  Veliki potencijal pršutarske proizvodnje  |  Predstavljen novi jelovnik kultne Pivane  |   HOW Festival održava se ove godine u Poreču  |  Prezentacija Kvarnera u Italiji  |  Zanimljiv spoj andaluzijskih maslinovih ulja  |  Najavljeni rekordni Svijet malvazija i nikad veća jubilarna Vinistra  |  Hotelijerski Oscari za Esplanade Zagreb hotel  |  Održan 6. Pink Day Zagreb   |  Čista petica za Požeško-slavonsku  |  Ministar Cappelli otvorio hotel Castellum u Čakovcu   |  Orhidelia devetu godinu naj wellness Slovenije   |   Zlatna žutica vinove loze- kako dalje?  |  Prijavite se za šesti METRO Potentials Ready2Lead  |  Otvoren Hilton Imperial u Dubrovniku  |  Slovenija u srcu Zagreba  |  Hrvatski otok primjer održivog otoka u svjetskim razmjerima  |  Ne propustite Okuse Zlatne Slavonije  |  Čarolija vrhunskih chefova regije u srcu Zagreba   |   ||
   

Hrvatska: Tina Puhalo Grladinović direktorica tvrtke K pivovari

09.01.2018
Tina Puhalo Grladinović, dugogodišnja Voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, od 1. veljače 2018. godine preuzet će poziciju direktorice tvrtke K pivovari.
 
Radi se o tvrtki kćeri Zagrebačke pivovare, najvećeg domaćeg proizvođača piva, koja posluje na istoj lokaciji u zagrebačkoj Ilici još od 1892. godine. Prelaskom iz sektora komunikacija na rukovodeće mjesto tvrtke K pivovari, Tina će biti odgovorna za upravljanjem poslovanjem kultne pivnice Pivane te nedavno izgrađene mikropivovare Grif, koja proizvodi nepasterizirane i nefiltrirane vrste specijalnih piva.
 
 

Ovo imenovanje veliko je priznanje mom radu u Zagrebačkoj pivovari, gdje sam tijekom svog gotovo 14-godišnjeg djelovanja utemeljila funkciju korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare. Zahvalna sam što mi je Zagrebačka pivovara dala brojne prilike za osobni rast i razvoj te je kao tržišni lider omogućila provedbu komunikacijskih projekata i platformi koji su unaprijedili i struku odnosa s javnošću i našu industriju. Jedan od najpoznatijih primjera je svakako dugogodišnja kampanja Razmisli, kojom se Zagrebačka pivovara uspješno pozicionirala kao vodeći glas umjerene i odgovorne konzumacije, sustavno ukazujući na važnost odgovornog ponašanja u prometu i opasnosti koje vrebaju kada mladi ljudi zloupotrebljavaju alkohol. Posebno sam ponosna i na komunikacijski iskorak u sklopu društveno odgovornog projekta Ožujskog piva s kampanjom 'Počeši s razlogom', kao prvom hrvatskom nacionalnom kampanjom usmjerenom na muško zdravlje, zbog koje je 89 muškaraca u dvije godine otkrilo rak testisa u ranoj fazi i time su dobili priliku za uspješno izlječenje, a koja je nagrađena cijelim nizom nagrada, uključujući Grand Prix na Danima komunikacija i Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji društveno odgovorne kampanje godine.  istaknula je Tina Puhalo Grladinović

Dodaje da ovo imenovanje predstavlja i veliku odgovornost i izazov te da vjeruje da će stečena znanja i iskustva, uz sjajnu suradnju cijelog tima K pivovari, rezultirati uspješnim pozicioniranjem mikropivovare Grif kao izbora broj 1 za potrošače u ovom uzbudljivim i dinamičnom segmentu pivskog tržišta, a Pivane u izazovnom ugostiteljskom okruženju.
 
Tina se Zagrebačkoj pivovari pridružila 2004. godine na poziciji voditeljice korporativnih komunikacija. Godine 2014. postaje odgovorna i za tržište BiH. U višegodišnjem radu stekla je bogato iskustvo iz područja upravljanja korporativnim komunikacijama, brend PR-a i odnosa s dionicima važnim za sektor pivarstva. S obzirom na međunarodnu poziciju Zagrebačke pivovare kao društva Molson Coors grupacije, 3. vodeće industrije piva u svijetu, Tina je također rukovodila projektima na europskoj razini, pratila trendove i razmjenjivala iskustva sa stručnjacima iz industrije i izvan Hrvatske.



Nazad
 
 
 
 
back to top