InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 08.07.2020 || Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |   ||
   

Hrvatska: Uspješno odrađena kampanja prerade cikorije

09.11.2017
Franck je uspješno odradio kampanju prerade cikorije, u suradnji sa svojim dugogodišnjim kooperatnom Marijom Puškarićem iz Kanište Ive pokraj Garešnice, koji jedini uzgaja ovu kulturu u Hrvatskoj. 
 
 

Kampanja je zapažena po iznadprosječnoj kvaliteti gdje je zasijano 25 ha, a realizirano približno 740 tona sirovine cikorije.

Nakon prerade, rezanja, sušenja i mljevenja dobiveno je 174 tone suhe cikorije što je količina koja bi trebala biti dostatna za naredne dvije godine za potrebe regionalnog tržišta, primarno Hrvatske i Slovenije s Franckovim proizvodima Bianka, Divka i Kneipp.  



Nazad
 
 
 
 
back to top