InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 05.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Uspješno završen 3. FMCG Summit Zagreb

24.10.2017
Ovogodišnja konferencija u Zagrebu ujedno je 12. FMCG Summit u regiji. Kad se zbroje sve FMCG konferencije koje ekipa časopisa InStore organizira u BiH, Srbiji i Makedoniji u posljednje 3 godine dolazi se do ove lijepe brojke, a regionalnost, kao i u svim ostalim projektima koje ova vrijedna ekipa stvara dolazi do izražaja.
 
 
Treći FMCG SUMMIT u Zagrebu održan je 24. listopada u Plaza Event Centru Zagreb i oduševio uistinu velik broj sudionika, ali i govornika. Konferencija namijenjena trgovini i robi široke potrošnje, okupila je velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, managera i upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki, koji su na jednome mjestu mogli čuti sve o trendovima i inovacijama unutar FMCG sektora.3. FMCG Summit u Zagrebu ujedno je 12. FMCG Summit u regiji.
 
Kada se zbroje sve FMCG konferencije koje ekipa časopisa InStore organizira u BiH, Srbiji i Makedoniji u posljednje 3 godine dolazi se do ove lijepe brojke, a regionalnost, kao i u svim ostalim projektima koje ta vrijedna ekipa stvara dolazi do izražaja. FMCG Summit daje priliku da se bez svakodnevnih pritisaka razmijene iskustva i informacije kako bi jedni druge poticali u ostvarenju poslovnih ambicija.
 
 
Oduševljenje konferencijom nisu krili ni brojni sudionici koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i iskrenim interesom sudjelovali u konstruktivnim raspravama. Da će do pomaka u FMCG sektoru zasigurno doći, svjedoče i brojna poznanstva i odličan networking do kojega je došlo.
 
"Želja nam je da s ovog događaja svi sudionici ponesu znanja koja će im pomoći u daljnjem poslovanju, kako bi iskoristili sve svoje potencijale, ali i potencijale FMCG branše. Nadam se da smo u tome i uspjeli. Sad je već jasno da ovo tradicionalno okupljanje ljudi iz FMCG sektora ima svoju budućnostjer su izlaganja svih današnjih govornika pokazala da sektor cvjeta unatoč krizi, kao zaključnu poruku događanja," iznio je Aljoša Parotat, direktor časopisa InStore.

Nazad
 
 
 
 
back to top