InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Vino na visokoj peti

04.12.2017
Na popularnom zagrebačkom vidikovcu, 360 Zagreb, 24.11. otvorena je zanimljiva izložba fotografija žena iz svijeta vina pod nazivom VINO NA VISOKOJ PETI a inspirirana istoimenom rubrikom na blogu autora - fotografa Julio Frangena Foto Foodie  http://juliofrangenfoto.com/ . Na otvorenju su nazočile žene koje su se našle pred Julievimobjektivom te novinari i prijatelji s eno-gastro hrvatske scene, ali i ljubitelji fotografije, pjenušaca i lijepih žena.
 
Uvodnik u izložbu napisao je naš poznati novinar Željko Suhadolnik, iz  kojega prenosimo dio:
Za muškarca voljeti ženu i za ženu voljeti muškarca sasvim je normalno i logično. I voljeti vino sasvim je normalno i logično, samo, u stasanju i jednoj i drugoj ljubavi nerijetko se, barem do neke određene životne dobi, pristupa donekle pojednostavljeno. Stoga je ne tek iz umjetničkog razloga nego i iz životnog razloga i te kako važno imati spomenute dobro oko te dobar nos doslovno i dobar nos u smislu u kojemu se taj izraz koristi. Kao rezultat selektivnog pristupa lako proizađe vrlo važna personalizacija koja priču postavlja u životom,  a i u umjetničkom smislu, na višu dimenziju, na stup veće kvalitete. 

Julio Frangen svoje foto-radove za ovu specifičnu izložbu birao je upravo po tom zahtjevnom kriteriju koji pokazuje 20 žena uz vino u nekom posebnom momentu uhvaćenom foto-aparatom, a Frangenove modele vina za otvorenje izložbe birane su po tome da i kroz čašu na najbolji mogući način pokažu upravo vlastitu osobnost, i to ne, kao na slici, tek kroz jedan kamerom uspješno snimljeni specifični trenutak nego osobnost i posebnost za stvarno i stalno.
 
 
Vino na visokoj peti: N.Škavić I. Puhelek D. Srpek 
 

Na otvorenju izložbe kušali su se pjenušci vinarija Sibon, Kos, Barun i Feravino. Jedan od sponzora izložbe poznata je marka obuće HOEGL – upravo se njihova  štikla ukrašena kristalićima našla na pozivnici izložbe, a da blagdansko raspoloženje može početi – Hoegl je organizirao i nagradnu igru u kojoj je sretan dobitnik dobio poklon-bon s kojim će moći izabrati cipele u zagrebačkom dućanu u Ilici 12.

Izložba je otvorena do 6.12.2017, prodajna je, a 8.12. jedan dio izložbe seli u poznati osiječki wine bar Vinska Mušica uz otvorenje na kojemu će nazočiti i jedna dama s fotografije Julia Frangena – Ana Peršurić s promocijom svojih Misal pjenušaca.

Pozivamo Vas da pogledate izložbu u Zagrebu ili Osijeku i, ako dotična  vlasnica portreta – vinska žena nije (već) rezervirala svoju fotografiju, možda ćete baš vi biti njezin ponosni vlasnik.  



Nazad
 
 
 
 
back to top