InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 30.05.2020 || Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |  Uspješno održani prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj   |   ||
   

Hrvatska: Za 125. obljetnicu poslovanja Francku priznanje predsjednika HGK

20.12.2017
Ivan Artuković, predsjednik Uprave Francka, primio je priznanje predsjednika Hrvatske gospodarske komore povodom 125. obljetnice postojanja i uspješnog poslovanja kompanije. 

Priznanje je Francku uručeno na Svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća te predstavlja još jednu vrijednu potvrdu kompaniji kao jednom od najuspješnijih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda s vodećom pozicijom u kategorijama kave i čaja. Iza svakoga proizvoda stoji bogato stručno znanje, iskustvo i velika predanost zaposlenika Francka što je Hrvatska gospodarska komora više puta prepoznala i nagradila. 

S primarnim fokusom na održivo poslovanje, Franck konstantno ulaže u unapređenje svojih tehnoloških rješenja i proizvodnih procesa. Tako je, primjerice, zagrebački pogon za čaj, u čiju je rekonstrukciju uloženo 20 milijuna kuna, jedan je od najmodernijih u ovome dijelu Europe. Vodeći računa o domaćoj poljoprivredi i potičući proizvodnju izvorno hrvatskih proizvoda, Franck već godinama uspješno surađuje s domaćim proizvođačima krumpira i cikorije od kojih otkupljuje sirovinu. 
 
 
Istovremeno, Franck espresso, Jubilarna kava i Gloria među prvim su domaćim proizvodima koji su zbog svoje vrhunske kvalitete zaslužili ponijeti oznaku "Hrvatska kvaliteta".

U Franck proizvodima potrošači su prepoznali kvalitetu i ljubav koju u njih ulažemo te nam već 125 godina dozvoljavaju da budemo dio njihovih obitelji. Njihovo povjerenje i tradicija koja stoji iza imena Franck obvezuju nas na apsolutnu izvrsnost., rekao je Ivan Artuković, ispred Uprave Francka. 

Franck grupa u prvih devet mjeseci ove godine bilježi rast od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine što Franck svrstava u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvareni su odlični prodajni rezultati na najvažnijim tržištima, a trend dvoznamenkastog rasta izvoza iz 2016. nastavlja se i u ovoj godini.  

Prema podacima analitičke kuće Nielsen, Franck je u ovoj godini dodatno uspio povećati udio u prodaji u kategoriji mljevene kave, u kojoj je s 59 posto vrijednosnog tržišnog udjela, apsolutni lider u Hrvatskoj. Rast je zabilježen i u čajevima, gdje je vrijednosni tržišni udjel povećan na 56 posto, te u kategoriji instant cappuccina s 49 posto vrijednosnog udjela. Na slovenskom tržištu također bilježi daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Jednako dobre rezultate ostvaruje i u BiH i Makedoniji, gdje je lider u toplim napitcima, uz rast u Srbiji i Crnoj Gori, tržištima koje je kompanija otvorila početkom ove godine te jačanje prisutnosti u Albaniji i Kosovu. 

Kontinuiranim razvojem svih segmenata poslovanja i liderskom pozicijom u inovacijama, Franck se u prehrambenoj industriji pozicionirao kao kompanija koja podiže standarde kvalitete i definira tržišne trendove. Inzistiranjem na beskompromisnoj kvaliteti proizvoda opravdao je povjerenje svojih potrošača te će ga nastojati zadržati i u narednim godinama vodeći se istim vrijednostima. 



Nazad
 
 
 
 
back to top