InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 06.03.2021 || Novo veliko priznanje novigradskom kampu   |  Prijavite se na online gin radionicu by Murska Dekla!  |   Šesti Vinart Grand Tasting održat će se u novom terminu u ovoj prijelaznoj 2021. godini   |  Valamar osigurao blagdansku potporu za djelatnike, uz podršku lokalnim proizvođačima i OPG-ovima  |   Valamarovi hoteli i ljetovališta i ove godine dobitnici najprestižnijih turističkih nagrada World   |  Valamar se uključio u projekt „Elements of AI“ – najbolju svjetsku edukaciju o umjetnoj inteligencij  |  Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |   ||
   

SAD: Za novu NFL sezonu Budweiser priprema tematsku ambalažu

31.08.2017
Američka pivarska kompanija najavila je da će ambalažu piva Bud Light odjenuti u timske boje u znak svog partnerstva s NFL-om.

Limenke i boce toga branda nosit će 28 novih dizajna sastavljenih od službenih logotipa i boja momčadi NFL-a.
 


Ambalaža odjevena u ruho NFL timova postala je nešto što navijači očekuju svake godine od Bud Lighta, rekla je Anna Rogers, direktorica marketinga za NFL pri Bud Lightu.

Ponosni smo što nastavljamo tu tradiciju i omogućujemo navijačima da i na taj način navijaju za svoj omiljeni klub dok sa svojim prijateljima uživaju u utakmicama NFL-a.
 
Također smo vrlo sretni jer uz limenke prvi put uvodimo NFL ambalažu i na aluminijske boce.

NFL marketinška kampanja za Bud Light podrazumijeva i niz televizijskih reklama tijekom nogometne sezone koja počinje 7. rujna. (esmmagazine)

Nazad
 
 
 
 
back to top