InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 23.01.2018 || Feričanci proslavili Vince!  |  Otvoren Wurst Bar u Teslinoj 7!  |  Proslavljeno Vinkovo u Iločkim podrumima  |  Elegantan hotel za savršeno opuštanje u blizini starog grada Raba  |  Promocija kulturne baštine i turističke ponude Međimurja u Zagrebu  |  Feravino izvozi u 15 zemalja  |  En Primeur 2018, kušanje mladih graševina, pošipa i drugih sorti  |  Izvoz konjaka porastao treću godinu zaredom  |   Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Ministar turizma Gari Cappelli u Veneciji na svečanom otvaranju Turističke godine EU-Kina  |  4. Whisky sajam Zagreb 2018 očekuje oko 3000 ljubitelja whiskyja  |  Sustav eVisitor treća najbolja turistička inovacija u svijetu   |  Pivo se vratilo sa stilom i Ambev očekuje profit, tvrdi UBS  |  Booking.com dodijelio nagrade “Guest Review” za 2017. godinu  |  Zlatarna Celje kupila zemljište u Ljubljani   |  Započnimo godinu u velikom stilu: 2. Salon pjenušavih vina   |  Adriapura: Romantični bijeg u dvoje  |  Hilton otvorio hotel na jezeru Como  |  Metro izvijestio o rastu prodaje, HoReCa glavni pokretač rasta  |  ADRIA HOTEL FORUM, 14. -15.02.2018.  |   ||
   

Nova redizajnirana Arabesca cappuccina

Krajem srpnja 2015. Arabesca d.o.o. lansirala je nova redizajnirana cappuccina.
 
U skladu s potrebama potrošača i tržišnim trendovima, Arabesca je prilagodila postojeća cappuccina unoseći svježinu kroz poboljšanu recepturu i razigran dizajn svijetlih boja.
 
 
 
Arabesca cappuccina, okusi classic, vanilija i čokolada, dostupna su našim vjernim kupcima u redizajniranom pakiranju vrećica 250 g. Arabesca je redizajnom nastojala zadržati svoju prepoznatljivosti, te krajnjim potrošačima omogućiti uživanje u omiljenom napitku uz bogatije okuse praćene veselim bojama.

 
Noviteti
 
 
 
back to top