InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 25.05.2020 || Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |  Uspješno održani prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj   |  Sutra će se održati prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj  |   ||
   

Hrvatska: Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.

18.02.2020
Početkom veljače je Uprava tvrtke Kutjevo d.d. imenovala novu direktoricu marketinga, Vanju Halilović, koja će svojim medijskim i HoReCa iskustvom te inovativnim idejama pridonijeti strategiji razvoja, širenja i pozicioniranja vina iz portfelja vinarije Kutjevo.
 

Uprava tvrtke Kutjevo d.d. početkom veljače je na poziciju direktorice marketinga imenovala Vanju Halilović, mag. nov., koja dolazi u vinariju Kutjevo s odličnim poznavanjem prodajnih i marketinških trendova HoReCa tržišta te dugogodišnjim iskustvom rada na nacionalnim i lokalnim televizijama. 

??»Izuzetno sam sretna što ću surađivati s vrhunskim timom stručnjaka na vrlo izazovnim projektima te što ću imati priliku kreativnim i inovativnim strategijama pridonijeti razvoju, širenju i pozicioniranju vina iz portfelja vinarije Kutjevo. S obzirom na to da sam u posljednjih nekoliko godina bila uključena u projekte vrhunskog ugostiteljstva, bila sam u poziciji pratiti HoReCa trendove u Hrvatskoj i svijetu koji će mi svakako biti od pomoći pri realizaciji uspješnih rezultata u Kutjevu??», proučila je Vanja Halilović nakon preuzimanja nove pozicije. 
 
Uprava Kutjeva d.d. je kao dugoročni cilj Odjela prodaje i marketinga postavila razvoj i širenje distribucije premium linija buteljiranog programa u kojem Vanja Halilović kao zadatak ima definiranje i postavljanje strateških komunikacija te implementaciju medijskih kampanja.

Vinarija Kutjevo u posljednjih pet godina transformirala je način rada i značajno unaprijedila rezultate strateškog distribucijskog područja na razini Hrvatske i izvoznih tržišta s ukupnom godišnjom prodajom od pet milijuna litara vina.


Nazad
 
 
 
 
back to top