InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 21.08.2019 || Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |  HUT pozdravlja Vladinu odluku o smanjenju PDV-a u turizmu  |  Sa 7.000 zaposlenika Valamar rekorder u zapošljavanju u turizmu   |  Prva berba malina u voćnjaku Borinci tvtke Vinka Plus d.o.o.  |  Nova era svježe mljevene kave  |  Najpoželjniji poslodavac u turizmu lansirao novu web stranicu dobarposaouvalamaru.com   |  Valamar isplaćuje posebnu nagradu zaposlenicima za uspješnu sezonu  |  Ljeto za vinoljupce – besplatne vinske radionice  |  Vinarija Štampar autohtonom sortom Pušipel promiče terroir Međimurja i sjeverne Hrvatske  |  Istria Gourmet Festival u slavljeničkom ruhu  |  Dašak Hvara uz Tomić Opolo Nobile 2018 i melodije klapske pjesme   |  Dani otvorenih butelja – Zlatni vinari Zagrebačke županije 04. 07. 2019.  |   ||
   

Hrvatska: Digitalna platforma DISH dostupna u Hrvatskoj

08.02.2019
METRO, vodeći veletrgovac na hrvatskom HoReCa tržištu, lansirao je novu digitalnu platformu DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) namijenjenu ugostiteljima koji žele osuvremeniti svoje poslovanje, uštedjeti vrijeme i povećati prihode.
 
 
 
Korisnicima platforme DISH na raspolaganju su besplatne digitalne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku stručnjaka iz METRO-a poslužilo više od 1.100 ugostitelja ili aplikacije za online rezervacije stolova koju trenutno koristi 400 hrvatskih ugostitelja. 
METRO-ova digitalna platforma DISH ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, a korisnike uskoro očekuju i novosti unutar platforme poput korisnih informacija o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjeta za optimizaciju poslovanja te pristupa zajednici kuhara i vlasnika restorana. Među novitetima, posebno se ističe mogućnost korištenja generatora teksta, funkcije koja će u nekoliko sekundi uz pomoć umjetne inteligencije kreirati personaliziran opis web stranice na hrvatskom jeziku, uz mogućnost automatskog prijevoda na 13 jezika.   
 
„DISH je nova internetska adresa za gastronomiju i najnoviji iskorak u unaprjeđenju digitalne usluge METRO-a. Registracija na DISH platformu je besplatna, kao i trenutno dostupni alati za izradu web stranica i alat za online rezervacije, a u budućnosti će se ponuda naših alata nadograđivati i kompleksnijim rješenjima. Kontinuiranim razvojem digitalnih rješenja koja doprinose optimizaciji poslovanja želimo osnažiti ugostitelje i olakšati im pristup alatima kojima značajno mogu unaprijediti svoje poslovanje", naglasio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

Trećina kupaca METRO-a u Hrvatskoj dolazi iz HoReCa sektora, zato METRO kontinuirano surađuje i s lokalnim tvrtkama koje razvijaju različita poslovna rješenja za ugostiteljstvo, poput Coffee Cloud uređaja za mjerenje kvalitete i potrošnje kave te SMART programskih rješenja koja pružaju podršku ugostiteljima od zaprimanje narudžbe i naplate pa sve do vođenja analize poslovanja. Nova METRO-ova digitalna platforma DISH lansirana je u Njemačkoj i Italiji 2018., a sada će biti dostupna i na hrvatskom tržištu.
 
Platforma DISH će se kroz nadogradnju, te integraciju i unapređenje digitalnih usluga razvijati i rasti zajedno s ugostiteljima i METRO-om.
Novu digitalnu platformu DISH, METRO je predstavio na Adriatic Gastro Showu u Spaladium Areni, a svi posjetitelji splitskog međunarodnog festivala gastronomije i turizma na METRO štandu do 9. veljače mogu dobiti više informacije o DISH-u i alatima za optimizaciji poslovanja. Više informacija o METRO-ovim aktivnostima na Adriatic Gastro Showu doznajte na linku



Nazad
 
 
 
 
back to top